Gå til innhold

er det vannet som går? siver ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har 'lekket' endel væske... tror ikke det er urin. lukter liksom en smule søtlig... kan det være vannet tro?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

har hørt at vannet skal lukte litt søtlig, så det kan nok stemme det. Ring på føden du og snakk med de!

Skrevet

Oi..

Må du bruke bind? I så fall er det kanskje vannet, og det lukter jo litt spes, litt "vammelt" og søtlig ja - hold oss oppdaterte=))

Skrevet

har tatt på bind nå ja, for å se hvor mye det kan være snakk om. det renner ikke i strie strømmer nå altså, mer som litt dråper... var jo rimelig vått i trusa (og dessverre gjennom buksa, var på cafe da jeg begynte å merke det, festlig å gå fra cafeen til bilen med våt bukse... følte meg sinnsykt dum, men det var sikkert ingen som så det)

jeg skal holde dere oppdaterte jeg...

mest sannsynlig er det vel litt urin lekkasje og svette og tynn utflod... herlige saker. rart hvor naturlig sånt blir å snakke om mot slutten av et svangerskap forresten...

Skrevet

Høres ikke ut som vannet. Da vannet gikk på meg, to dager før fødsel, var jeg ikke i tvil! Det kom først littegrann, og så noen sekunder senere 30-40 sekunder max, så kom det MYE!! Etterpå sivet der jo litt og litt for da var det jo åpent og det produseres nytt. Har aldri hørt at det kan sive ut litt og litt som du beskriver.... Men ring jordmor og sjekk for sikkerhetsskyld du! :-)

Skrevet

Har hørt at det kan lekke litt og litt.

Enig, snakk med de faglærte du;)

Skrevet

e enig ho over, hør med noen som KAN! trudde også æ tissa mæ ut når mett vann gikk sist.. bynte å sive ut, sånn som du beskrev. gikk på do og tissa mæ "færdig" og var ganske sur førr æ hadde så mange andre plaga og no sku æ bynne å tisse mæ ut også liksom??? så blei d vått i trusa igjen(!!!?? )like etter dobesøke og gikk inn på bade igjen og når æ sku skreve inn i dursjen kom ailt ut... lukta ikkje godt! (minte om sex/sædlukt... isjh! hehe, men så va nesen min også ganske rar på ailt som hadde lukt sist ;) Har hørt at når d e veldig trangt i fødtselskanalen kommer ikkje ailt ut på en gang.. Desuten produseres d nytt fostervann hele tida, så selv om ailt vannet går.. siver d litt ut vann helt til babyen e ute.

Skrevet

takk for alle svar!!! snakket med jm og de ville ha meg inn for sjekk, det var mellomvannet, som jm kalte det, som hadde gått. er visst flere hinner.. så da ser alt bra ut. selve fostervannet har jeg godt i behold... de sjekka alt.. sparkeprøve og ul og de var 'inni der og rota' som jeg kaller det. så jeg kan være helt trygg, og følte meg godt ivaretatt...

Skrevet

Mellomvannet..?? da lærte jeg noe nytt i dag også =) Godt at alt var bra!

Skrevet

Hos meg gikk aldri vannet slik at det fosset ut. Det gikk bare litt og litt, var usikker på om jeg tisset på meg eller om det var mye utflod eller om det var vannet. På sykehuset tok de prøver og da viste det seg at det var vannet, og når det går sånn, må man på antibiotika etter 18 timer eller no..

Håper du finner ut av det og lykke til hvis det er vannet som går!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...