Gå til innhold

1mnd... 2mnd??.....:)

kittecat *guttutenpåoginni*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel ikke helt her inne jeg hører hjemme, men legger det her for det....

har hatt MA 08 , gravid på ny og fikk en sønn 09:)

Tenker å prøve igjen nå snart...men litt i tvil på tiden hehe

Flere som tenker på ¨å prøve snart??? med snart så mener jeg om 1 mnd eller 2 mnd ca..

Jeg har lyst nå men vi har vel egentlig bestemt oss for å vente til september.. junior ble 1 år i juni:)

Noen som har noe samme historie?

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bestemte oss for å prøve på nr.2 i 08 og fikk en nydelig jente i januar 09 :) Vi ble på nytt gravid i mars i år, men mistet dessverre i 12.uke for 5 uker siden. Vi venter nå kun på mens for å sette igang med prøvingen igjen :)

Skrevet

uff så trist:( kjenner meg igjen der, var også i uke 12 eller nesten 13 var det, men fosteret levde ikke lengre enn 8 uker..:(

håper det går bra for dere snart da og at mensen kommer..eller ikke kommer kanskje??:) fikk aldri mensen igjen etter MA jeg før jeg var gravid igjen..:) lykke til ihvertfall:)

Skrevet

Ja, det har vært en tung tid i etterkant av opplevelsen. Vil jo så gjerne bli gravid igjen. Vår lille spire hadde sluttet å utvikle seg veldig tidlig i svangerskapet, antakeligvis allerede i de første ukene, men kroppen hadde altså ikke oppfattet dette før i 12.uke. Veldig vond opplevelse, men vi satser på at det går bra neste gang og det snart klaffer for oss :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...