lille bie Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Tok test da jeg sto opp og den viste to streker a gitt! JuuuHuuu=))) håper det går like bra for resten av gjengen =)
Lykkeligmamma:) Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Gratulerer såå mye:) Sniker til meg litt babystøv av deg, og håper jeg står med positiv test i hånda innen søndag:) Testet du før ikm? Masse lykke til
lille bie Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2010 jeg deler gjerne ut litt babystøv lykke til på søndag! jeg hadde ikm i går så en dag etter...var ganske sikker på at den skulle bli positiv,følte det på meg =) nå er det bare å krysse fingrene de neste ukene =)
Ada81 Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 Gratulerer! Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet!
celma Skrevet 7. juli 2010 #6 Skrevet 7. juli 2010 gratulerer så masse, lykke til;) her ligger testen klar hadde ikm på mandag og ikke sett tegn til tanta enda. Planer om å teste på fredag.....hmmm eller kanskje jeg bare skal hoppe i det og ta den i kveld, el er det ikke lurt å vente til morgenurin i morgen kanskje.
lille bie Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2010 takker =) Celma: er du ikke nysgjerrig? hadde ikke klart å vente jeg,hihi..men hørt det er best med morgenurinen så jeg ventet til det. Ta den i morgen tidlig du =) lykke til!
Tinker Bell Skrevet 7. juli 2010 #9 Skrevet 7. juli 2010 Å gratulerer!!! Har IKM i morgen tror jeg så håååper:)
Tenker på nr 4 Skrevet 7. juli 2010 #10 Skrevet 7. juli 2010 Ååå så koselig Gratulerer så mye til dere <3 Klem
Peispå! Skrevet 8. juli 2010 #13 Skrevet 8. juli 2010 Hurra! enda en på denne uka:-) Forhåpentligvis blir vi mange som kan hoppe over til 1.tri og marsklubben etterhvert! Gratulerer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå