♫røverdøtreog♪røver Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 ...Bare jevnt og svakt vondt, så har ingen store forhåpninger. Kan jo forsvinne igjen like lett som det kom, men håper seff at det tar seg opp=)) Jeg gikk 11 dager over med første og 1 dag over med andre, så da kommer nr tre FØR termin, jajajaja - hehehehe, trolig.. Absurd, egentlig: drive og vente og lengte og kjenne etter om en kan værsåsnill få skikkelig vondt snart, liksom=))
vimsa .-) på overtid Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 lykke til og tvi tvi... får håper det er noe på gang... jeg går nå og kjenner på vondt i ryggen og murringer, men har ikke lekket noe særlig mer av det jeg trodde kanskje var fostervann... håper for din del at det skjer noe... tredjemann er en luring, som de sier... :-) :-) hva nå det måtte bety????.
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Lykke til, og håper du er i gang:)
Monnnna Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Eg har og mensmurringer og er 3 dager over termin med nr 3, så ja han er ein luring, dei to første kom 14 dager før termin. Godt dette er siste gongen=)
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2010 Hrmf...god morgen! Har sovet som en stein, heldigvis - murringer har jeg litt av enda, men det er vel bare spede forberedelser tenker jeg. Hadde vært for godt til å være sant å komme igang nå 11 dager før termin. Lei? Kanskje litt, har aldri vært så lei før, jeg. Noe med at det er 3. gang, kanskje, hehe, men også at jeg nesten ikke klarer å gå pga bekkenløsning denne gangen - Kom ut til oss nåååå, babyen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå