Zeke Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Fikk hu til å sjekke meg, å hadde åpna meg en halv cm siden sist onsdag. Så nå har jeg 2 cm åpning, å hu meinte det ikke var lenge igjen (var ikke heilt moden, men hu røska litt oppi der for å hjelpe til) å det trur jeg for nå kommer kynnerene i ett heile tiden her. Siden det gikk så innmari fort med 2 mann sist så fikk jeg klar beskjed om at gikk vannet eller riene kom regelmesig skulle jeg bare dra med en gang ikke vente til 5 min mlm osv. kjenner jeg gruer meg plutslig litt mer nå Så nå håper jeg virklig at veene skal sette inn slik at jeg endelig skal få møte Alexander
mamma til 3:) Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Så gøy:D Håpe kynnerene blir til rier så du snart får lille gutten din i armene:) Lykke til!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 åh, så spennende:)))) Nå er det ikke lenge igjen etter denne laaaange ventiden:) Dette går nok bra skal du se og fødselen er jo abre noen timer av ditt liv! Resten av ditt liv skal du kose deg med dine 3 små
Zeke Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2010 Takker jenter. Nå har jeg liggi lenge i badekaret med bok, så resten av kvelden skal jeg bare slappe av å satse på at ting starter, ingen kynnere enda nå på ettermiddagen, men det kan jo starte på kvelden eller natta. Gud jeg håper, vi har ordna barnvakt til de to andre fram til fredagen også så det hadde passa så godt hvis han kom nå.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 Ønsker deg masse, masse lykke til. Håper det setter igang ikveld. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå