Gå til innhold

55 dager igjen :0))))

Anbefalte innlegg

Ja tenk så fort tiden har gått, det er 55 dager igjen av svangerskapet, og om 15 dager er jeg offisielt høygravid, selv om jeg abselutt ser høygravid ut alt nå. Jeg ler godt når jeg ser jeg meg selv, først kommer magen så kommer resten av meg ;0))))

Her hjemme er både storebror og pappa kjempe stolte om dagen, er ikke mye jeg får gjort av tunge ting, da stiller gutta fort opp skal jeg si dere.

Kom nettopp hjem fra København en tur og det var kjempe rart å tenke på at sist gang jeg gikk rundt i gatene der nede var jeg nettopp inseminert med den lille grabaten jeg nå har i magen :) Og endelig snart skal få treffe <3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142064633-55-dager-igjen-0/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Gratulerer med den store magen :-) Snart får du hilse på lillen!

Ja det er utrolig som tia flyr. Etter ca 3 års prøving, 2 SA, et fullført svangerskap + 8 dager på overtid og ca 2 døgn med rier sitter jeg nå med verdens nydeligste snuppe (helt nøytralt sagt altså;) på ca 7,5 mnd.

I kveld senka jeg lekegrinda helt ned, hun reiste seg opp i dag, satte seg opp i sittestilling i går og ristet "nei" på hodet i morges da hun lå på magen min midt i kosevåkinga. Alt dette på to dager, det går i rasende fart. Hun våkner hver morgen kl 5.30, tidlig for B menneske som meg, men det er verdt det :-) Alt føles så overveldende for min del. Som jeg elsker min lille snuppe :-)

Ønsker deg lykke til med den lille som kommer snart :-)

• 2 uker senere...

Åååå så koselig status rapport satser har født :)

Husker selv hvor alt var stort da lillegutten min var på stadiet, han er snart 11 år nå da :/ Og gleder seg veeeeeeeldig til å bli storebror nå :)

I dag er 32 dager igjen til termin og jeg gleder meg så utrolig til å treffe dette nurket i magen som mishandler ribbeina mine, blæra mi og synnes at mageskinnet er jo også en grei exit vei om andre kanaler er stengt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...