Et lite barn i magen :) Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Noen av dere som har barn som har bursdag veldig tett? Altså bare med noen dagers mellomrom? Positive og negative sider ved det?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Mine har 5 dager imellom. Det positive med det er at du slipper unna med ett familiebesøk. hehe.. Man slår selvsagt sammen bursdagsfeiringene mtp famile. det negative er at det er en vanvittig stressuke når de skal ha hver sin barnebursdag i tillegg til familebesøk. Blir minst tre bursdagsfeiringer på en uke, men på den andre siden er det godt når den uken er over. Da er det et helt år til neste gang )
Hikken Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Det er fem dager mellom bursdagene til brodern og meg selv, og kan vel egentlig si det samme som Renate77 sa )
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 mine er 3 0g 9 år og har bare 1 dag mellom... det negative er at det er mye styr mens det står på, som sagt blir det 3 bursdagsfeiringer på en uke...mye baking da altså..så litt problem hvem man skal innvitere til hvem...noen er jo felles..så det blir nesten 3 fellesbursdager...hehe kaos men tenkte at den eldste til neste år skal få feire ute med sine venner, så blir det et selskap til 3 åringen med felles familiefeiring;) det høres ut som en god plan
Silje og Vaniljebollene Skrevet 8. juli 2010 #5 Skrevet 8. juli 2010 Ulempen er to bursdagsfeiringer på veldig kort tid. Hadde tenkt å slå dem sammen men da ble det altfor mange gjester. Slitsomt når det står på. Men det blir jo lenge til neste gang.
Lillebror og stoerebror Skrevet 8. juli 2010 #6 Skrevet 8. juli 2010 Jeg og min søster har veldig tett. Jeg er enig med dere over her men vil tilføye en ting. Det er utrolig greit med tanke på sjalusi og gaver. Jeg og søsteren skiller 2 år og vi har ofte fått større gaver sammen eller gaver som passet oss bra. Aldri noe sjalusi. Utrolig greit å få store ting sammen av foreldre. Vi fikk også ofte samme ting som vi begge ønsket oss. Mine barn har 5 mnd mellom og det er vanskeligere å måtte vente så lenge for de til de selv har bursdag spesielt om den andre får noe de selv kunne tenkt seg. Vi feiret ofte bursdagen sammen og når vi ble større hadde vi ett selskap hver med venner og isammen med familie. Hos oss er familieselskapet ikke så stort og vi spiser restene etter barnebursdagen så blir ikke så mye jobb. Ser du har en i magen. Utrolig greit med bursdag så tett den første tiden med tanke på arving av klær. Hos mine barn passet jo ikke de dyre klærne som vinterdress, sko, vognbaggen osv så måtte ha alt det nytt i starten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå