Gå til innhold

Bare tull jo!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvd å starte fødselen med sex 2 ganger nå, men skjer iiingenting!!

Jeg som hadde DET håpet da siden noen har sagt at vannet gikk 4 timer etter, eller at riene startet kort tid etter... :P

Jeg begynner å bli moden, og har ca 2 cm åpning..

Ser nok ut til at jeg bare må vente til det skjer av seg selv ! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å la "varene" fra han være litt inni der? Er jo ikke sex'en i seg selv som skal starte fødselen, men et stoff i sæden som skal gjøre susen:-) Livmorhalsen bør visst "bades" i den leste jeg ett sted, så sikkert lurt å bygge seg opp med noen puter under rompa etterpå slik at det ikke kommer ut med en gang. Min første fødsel begynte etter sex, og tenker at jeg skal overtale mannen min til å prøve om noen dager. Han er ikke så veldig gira på det han da;-)

Skrevet

Husk at livmortappen skal "bade" i sæd. Du må sitte oppreist med ryggen i senga, med føttene høyt, f.eks oppå skuldrene til mannen din, ca 5 minutter etter utløsning. :-D

Skrevet

Ja, som de andre skriver så skal sæden være inne der i 15-20 min, helst legg ei pute under bekken slik at det ligger langt inni der. Og det hjelper veldig hvis du også får orgasme, for da skiller du ut et stoff som skal være rie-fremkallende. Det er ikke vanlig at så mange starter fødsel med at vannet går, i følge min jordmor, men heller murringer som så utvikler seg til rier.

Lykke til :)

Skrevet

Låg på rygg med pute under rumpa, men ble uvel av hele greia!

Må nok bare vente ja!!

Kanskje jeg skal danse i gang fødselen? Fikk akkurat råd med ei venninne!! ;)

Skrevet

Bare tanken på sex gjør meg litt uvel, og sliten... Så flinke dere er da, med akrobatikk og henge etter taket i timesvis etterpå.. Jeg skal prøve å overtale både mann og bekken til dette jeg også =)

Hehehe dans, marihøne, dans!!

Lykke til åkke som =)

Skrevet

Leste en plass at det var anbefalt å ha sex 2 ganger om dagen, og da gjøre som de andre her sier..

Skrevet

Tanken gjorde meg og sliten, men jeg hadde sånn troa, at jeg var sikker på å føde, så da beit jeg tenna sammen ;) Til ingen nytte... Hehe!

Lykke til røverdøtre&røver, og dere andre! :)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Jeg spurte legen på Ullevål om dette og fikk til svar at de trodde dette funket før, men at de har funnet ut at det ikke har noe for seg :P

Skrevet

Ja, jeg tror det hele er juks....! Sikkert en mannlig "ekspert" som har funnet på det her.... Samboeren min snakker ikke om annet for tida... bla bla bla "kom iiiigjen da! Kose littegranne...? Bare bittebittelitt? (søtetrynet) det skal jo hjelpe for å få igang fødsel? hmmm?"

Ja, han snakker til meg som jeg er en liten kanin som kan lokkes med litt gulrøtter....

Sexen er ikke så spennende når man snart veier like mye som en traktor....Og å lage en demning til sæden og ligge slik i 20 minutter, det er helt uaktulet. Men jeg har trodd på det i et blindt øyeblikk jeg også...... :-P

Virker vel for noen, men ikke andre, som alt annet. Jeg sitter for det meste å venter uten så mange kjærringråd :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...