Arw1 fikk juli-jente:-) Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Har de to siste dagene vart litt uggen. Gått på do opptil 5 ganger for dagen, og tillegg vært litt kvalm og får plutselige brekninger. Vet at det er normalt at tarmen driver og tømmer seg sånn rundt fødsel, har 8 dager til termin, men normalt å brekke seg sånn? Litt sånn begynnelsen av sv.skapet feeling. Har ikke hatt proteiner i urinen eller høyt blodtrykk. Anyone?
Elfi regndråpe Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Har vært småkvalm og hatt brekninger idag jeg også. Har også 8 dager til termin. Vet ikke om det er normalt. Kanskje tegn på at fødsel er rundt hjørnet? Hadde ikke gjort noe det altså!
Arw1 fikk juli-jente:-) Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2010 Nei, hadde ikke akkurat blitt lei meg om ting var på gang snart:-) Har en god del kynnere, og noen av dem er ganske vonde. I tillegg har jeg mye murring i både mage og rygg, men har ikke for store forhåpninger om at det skal skje noe før tiden.. Lykke til til deg, spennende når vi har termin samtidig:-)
Gjest Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Nå er jeg bare 32 uker på vei, men sliter med det samme. Kvalme som kommer og går, sure oppstøt og dårlig mage. Spurte jm om dette i går og hun forklarte kvalmen med at magesekken fikk mindre plass og press på seg. Derfor kunne kvalmen komme tilbake mot slutten, det samme med oppstøtene.. Dårlig mage var like vanlig i perioder som det er med treg mage. Tarmene får kjørt seg litt inni der med en unge som vokser og flytter på seg.. Hun sa det var lurt å spise lite, men ofte + drikke mye vann. Er ikke barebare dette her;)
cakes Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 det er helt normalt:) for mange så er det forberedelse til fødsel, spesiellt hvis man ikke har hatt noe særlig kvalme tidligere i svangerskapet. for andre, sånn som meg, så er det bare plagsomt. har hatt brekninger og kvalme de 3-4 siste ukene. (er i uke 35 nå). får nesten ikke i meg mat, alt kommer opp eller jeg kaster opp mens jeg lager maten. rista brød går bra da:) så det er mye rista brød for tiden, og vannmelon:)
minimimmi Skrevet 7. juli 2010 #6 Skrevet 7. juli 2010 Er visst helt normalt ja, ingen garanti, men det kan jo tenkes at det er et tegn på at det nærmer seg! :-) Jeg er desverre litt som cakes, har vært på og av kvalm hele svangerskapet, så jeg tar meg ikke til å tenke så mye på det når det kommer....... :-P Håper det er et tegn for deg! Lykke til :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå