v <3 <3 <3 Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 da har jeg prøvd alle bleiene...ingen tvil...coop sin er best (best i test)!!! det er den eneste bleien hun ikke blir klam i baken av!!! libro sin lukter det tiss av me enn gang..og hun blir sikkelig klam..æsj! samme med de andre og!
ღMadame_mim ღ Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Jeg liker pampers babydry best!! Jeg har også prøvd pampers active fit, men disse er helt elendige. Så fort hun bæsjer lekker den i alle retninger og ender med fullt klesskift pluss bading av baby. Libero er forferdelig stive og ekle så de kar jeg bare valgt bort etter å ha prøvd en pakke. Hørt det skal være bedre når man kan begynne med trusebleier så får prøve igjen da!
mamma1980 Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 jeg bruker Lanlord fra rema 1000. billige og veldig gode. elers er det jo også de billige fra Coop veldig gode sies det( har ikke prøvd dem selv da) som også er kommet i best i test
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 På dagen bruker sønnen min libero sine up&go, men må skifte ofte for å unngå lekkasje. På natta bruker han fist price "vanlige" bleier. Coop sine er helt ok også, men first price sine blir ikke så stive som coop sine.
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 Vi sverger til Pampers active fit. Sitter godt, er tynne, gode og fleksible og vi har lite uhell. Har hørt at gutterumper passer bedre til Pampers enn Libero, men har lite sammenligningsgrunnlag. Poden vår er forresten 7 mnd.
sajam Skrevet 7. juli 2010 #6 Skrevet 7. juli 2010 Coop sine! Knall fornøyd med de, er de eneste lillemann ikke får utslett av =)
Glad tobarnsmamma Skrevet 8. juli 2010 #7 Skrevet 8. juli 2010 Hvor gamle er babyene deres da? Jente eller gutt? Jeg har en gutt på 6 uker- som tisser gjennom bleien nesten hver natt... Oppe på sidene av bleien liksom.. Jeg har prøvd både Libero og pampers sine,men han tisser utenfor de begge... Han er rett over 5 kg, nå prøver jeg Libero sin nr 3.... håper den holder tett... Noen tips?
mamma1980 Skrevet 8. juli 2010 #8 Skrevet 8. juli 2010 jeg hadde samme problemet. byttet da bleietype til Landlord sine.
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 8. juli 2010 #9 Skrevet 8. juli 2010 De gangene vi har forsøkt coop bleier har de ikke passet jenta vår. Blir for høye i livet/vide i låra. Libero er greit nok, blir veldig ekle med tiss i, lukter urin, få bleier i pakka. Liker best landlord sine. Masse bleier i pakken og tissebleiene blir ikke så ekle. First price sine satt dårlig og hang veldig, men prøvd bare en pakke for lenge siden. mummi bleietrusene er for store egentlig. Liten erfaring med pampers. De gangene vi har prøvd har de luktet i overkant kjemisk, opplevd lekasjer og ikke virket helt. Ofte ganske dyre også. Hun er to år. Vesla har brukt libero og er snart 3 mnd. Ikke prøvd noe annet. Gådd opp fra str 2 til 3. Lukter litt kjemisk av bleiene synes jeg.
v <3 <3 <3 Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #10 Skrevet 8. juli 2010 jenta mi er 7 mnd...brukte libro sine i begynnelsen...men tisset ofte igjenom de...bytta til pampers når hun var rundt tre mnd...var egentlig fornøyd me den.....men så prøvde jeg coop sine...siden dem skulle nå vere best i test...og er kjempe fornøyd me de!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 9. juli 2010 #12 Skrevet 9. juli 2010 Liker Pampers Newborn:) Nr 2:) Det er den mini bruker nå. Libero sine er så stive syns jeg. Ikke prøvd andre siden jeg er fornøyd med pampers.
You can call me Dårris Skrevet 9. juli 2010 #13 Skrevet 9. juli 2010 Landlord sine suger godt, men er tykke og stive. Liker best pampers, selv om de suger litt dårligere.
Bumblebeee Skrevet 9. juli 2010 #14 Skrevet 9. juli 2010 Har ikke prøvd så mange egentlig, men kan ikke fordra Libero sine vanlige bleier, de er utrolig harde. Men jenta vår bruker Libero up&go, de synes jeg er gode. Bruker Pampers til begge mine ellers, men vurderer nå å forsøke billigere bleier...
MillaCamilla Skrevet 9. juli 2010 #15 Skrevet 9. juli 2010 Jeg hadde samme problem med libero da han var ca 5-6 kg. Vi byttet til Pampers sine 4'r bleier, ingen lekkesje etter det, verken på dag eller natt, tiss eller bæsj.
las chicas Skrevet 10. juli 2010 #16 Skrevet 10. juli 2010 coop er desidert best! har ikke hatt noen bæsjeuhell siden vi gikk over til coop! de går så langt opp i ryggen!
Kitty78 Skrevet 10. juli 2010 #17 Skrevet 10. juli 2010 Hva er egentlig forskjellen på Pampers Baby dry og Active fit?
Frøken B ღღ Skrevet 10. juli 2010 #18 Skrevet 10. juli 2010 Vi brukte Libero sine først, mest fordi det var de eneste prematurbleiene de hadde på apoteket. Når vi gikk over til "butikk-bleier" så fortsatte vi. Syntes da de var OK. Når vi gikk over til størrelse 3 så ville jeg prøve noe billigere bleier. Hadde hatt et par lekkasjer begge veier med Libero. Jeg gikk for Coop sine bleier og er helfrelst! De sitter kjempegodt, har mye bedre passform (for jenta mi sin kropp) enn Libero og Pampers, ingen lukt, ingen lekkasjer og de er mye billigere enn Liberobleiene.
TinaP Skrevet 10. juli 2010 #19 Skrevet 10. juli 2010 Kun forsøkt libero og pampers til lille prinsessen min som er 2 mndr. Er mest fornøyd med pampers da libero var så tykke. Til storebror kan jeg kun huske at vi brukte libero og var fornøyd med det. Da han var 1, 5 år prøvde vi first price bleiene og disse var likeså gode som libero og vi byttet til dem. Kanskje jeg skal prøve coop eller landlord sine. Det er bare så langt å kjøre til disse butikkene for meg som bor på landet.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 10. juli 2010 #20 Skrevet 10. juli 2010 Her i heimen bruker frøkan (8.5 mnd) Landlord sine bleier, og har brukt dem i mange mange mnd. Dem sitter godt på henne, suger godt og hun får ikke utslett av dem.. Det fikk hun av Libero sine.
NostraStoria Skrevet 10. juli 2010 #21 Skrevet 10. juli 2010 Til nyfødt likte jeg best Pampers, men nå 5 mnd seinere er Libero Up&Go favoritten her i huset. Har en aktiv liten krabat!
trollmamma Skrevet 10. juli 2010 #22 Skrevet 10. juli 2010 Til vanleg bruker me tøybleier. Da fomsydde med ullbukse heime, og HH lomebleier (borrelås) når me er på farten. Hender me bruker papir (v/syksom, lange overnattingsturer ol) og bruker da helst coop sine. men dei passer liksom ikkje heilt på vesla mi. Litt høge i ryggen og litt for stramme for vesle bollemora mi ;o) Har prøvd Libero up&go, og dei var gode, men stinka frykteleg. Pampers var berre ekle synst eg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå