Lille_bie Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Skal til Dyreparken i Kristiansand men snart storebror på 3 år. Vi gleder oss. Det er meldt bra og varmt vær. Mitt spørsmål er om det er OK å bade i basseng de siste ukene før termin. Jeg har 5 uker igjen. Vet at det er OK å bade i sjøen. Men badeland i dyreparken??? Noen som vet? Glemte å spørre på sist kontroll.
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Jeg har fått beskjed om at det går fint så lenge slimproppen ikke har gått:) Kos dere på tur!
Andregangs lykkelig gravid Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Jordmora mi sa at det går helt fint å bade i basseng fram til to uker før termin. Er ikke bestandig en merker om slimproppen har gått, og da vil jo infeksjonsfaren være der, dessverre. Men du som har 5 uker igjen kan nok bare bade med god samvittighet:) Kos dere på ferie!!
M@msen Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Så lenge vannet ikke har gått har jeg fått beskjed om:) Så bare å bade å kose seg!!!
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 Jeg har også fått beskjed om at det bare er å bade frem til vannet går! Det står også i bolen jeg har fått hos legen (den som alle får, tror jeg). En annen sak er at det kan være litt flaut å være i et basseng når vannet går - hehe. Jeg hadde i alle fall fått litt panikk da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå