Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 En rød/rosa blank slimsak! YES! (sorry detaljer) Har murringer i magen, så er nok i gang!! Venter på smertene sånn at jeg kan telle! <3 <3 Klem klem
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 ooooh lykke til... e vil au!!!! send litt smerte denne veien og da
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2010 Sender deg masse fødestøv!! Men har bare murringer enda, ikke smerter, men håper de kommer idag da!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Hehe, vi følger hverandre vi asså!!! Har sovet i hele natt. Sovnet fra alle murringer og uregelmessige "rier" inatt. Litt forbannet idag kan du si. Kommer ikke mer slim hos meg foreløpig, men når den gikk slik som den har hgjort hos deg nå med min førstefødte, så fødte jeg på kvelden like etter at vannet gikk hjemme i do. Masse lykke til. Håper det igjen tar seg opp hos meg. Var manet slim hos meg da (kom det mye hos deg?) kom en del tilsammen hos meg over flere timer (uten farge da, men d trenger det jo ikke å være) Masse lykke til, stooor klem. Ps men må innrømme at etter 2 døgn uten søvn var det deilig m en hel natt søvn kun avbruttt m 2 tissepauser hehe. klem
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2010 Hei Katta! ) Slik gikk den med min førstefødte også, blodblandet slim! Hun kom også på kvelden samme dag! Var nåkk til å dekke hele papiret hos meg imorrest, syntes jeg var så bløt/slimet mellom beina når jeg våknet! Så no har jeg murringer som har økt litt, ligger på sofaen og koser meg med boka mi... Her skal det slappes av før det virkelig setter igang! Har snakket med min mor som ble så overlykkelig! hehe og mannen min er på jobb, men jeg er i kontakt med han hele tiden, så han skulle snu på flekken når riene startet skikkelig! ) Jeg har sovet som en stein inatt, skikkelig fått hvilt ut! Deilig! 1 tissepause! Endelig skjer det noe... Å jeg er så lykkelig!! Jeg skal oppdatere!! Klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 7. juli 2010 #6 Skrevet 7. juli 2010 Gjør det. Beg. å murre litt i rygg og mage igjen her også! Vi får farte litt idag (han har jo ferie) labbe litt rundt på sørlandsenteret o.l med mine tømmerstokkbein hihi. Se hva jeg orker. Masse lykke til. Klemmer.
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2010 hihi takk det samme, du skal se at vi begge sitter med gulla våre ganske så snart! Klemmer!
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 7. juli 2010 Hmm slimproppen gikk imorrest, men hvor er den nå? Ikke mer slim heller... Normalt dette da? Men har en helt annen murrefølelse og en helt annen form for smerte sammen med kynnerene enn jeg har hatt før... Minner om begynnelsen på riene, men de er så korte! Skjønner ingenting jeg!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 7. juli 2010 #9 Skrevet 7. juli 2010 Det er helt normalt. Kommer ikke mer hos meg heller. Samme sist. Nå er det vanlig utflod eller tørt der nede. Kjedelig når det stopper opp. Har fartet i hele dag og det ensete jeg har nå er hovene vonde, værkende bein, æsj!!!! Husk tv4 fakta etterpå (kl 8) om fødestuen. Klem
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #10 Skrevet 7. juli 2010 Uff å jeg som håpte at jeg var igang nå!!! LEI! men det kan jo fremdeles skje! Jeg har Donald føtter nå! De er breie og stygge! Æsj!!! Har jo dette murrende greiene i magen, så kan jo være noe! hehe håpe håpe!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 7. juli 2010 #11 Skrevet 7. juli 2010 Tror resten av min gikk i dag tidlig også. Masse blodslim Men har bare kjent til litt murringer såvidt Jeg vil ha baby NÅ!
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #12 Skrevet 7. juli 2010 Ja!! Jeg å vil ha baby nå! Har hatt 2 kraftige sammetrekninger, ikke spess vonde, men har iallefall hatt 2 på 20 min ca.... Var ut å kjørte bil... ) Kanskje det skjer noe inatt da?? Håper på det! )
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 7. juli 2010 #13 Skrevet 7. juli 2010 Åh et er så spenennde å følge med på dere altså!!!!!!!!!!! Følger med på dere mange gagner daglig og hååååper det snart er i gang for alvor til dere alle snart:)
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 7. juli 2010 #14 Skrevet 7. juli 2010 Lykke til:o) Jeg vil også ha vondt!!! Hadde termin 3 juli, og er i grunn lei jeg nå, slimproppen har helt eller delvis gått, men skjer vist ikke så mye mer her...( Men ho kommer vell snart får jeg håpe:o)
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #16 Skrevet 8. juli 2010 Neida ingen fødsel her, så det er vell sant som de sier at nr 3 er en liten luring... ) Vær ganske rolig idag, tross noe mer slim no i morrest, men slimproppen kan jo gå over flere dager... MEN jeg er drittlei, å derfor skal jeg ivei å handle idag, på >IKEA Får håpe det skjer snart!
Marika:):) Skrevet 11. juli 2010 #17 Skrevet 11. juli 2010 Hvordan gikk det med dere egentlig? Morsomt å lese dette:) Slimproppen min gikk nemlig denne morgenen, så venter i spenning...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 11. juli 2010 #18 Skrevet 11. juli 2010 Hei på deg. Sitter her enda, begynt med maserier igjen ikveld. Håp har nok født nå! Lykke til med deg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå