Gå til innhold

I dag skal jeg på 3D UL!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Masse lykke til med 3D Ultralyd etterpå. Dette blir en fantastisk opplevelse for deg:) Så ser du også hvor mye lille gutten har vokst siden sist. Ja ikke sant, det å ha time langt utpå dagen føles en lang evighet å vente. Hehe. Men dette blir morro for deg.

Jeg skal på sykehuset til Jordmor+lege og Ultralyd for å sjekke veksten. (Jeg var på privat UL om mandagen).

Stor klem

Det gikk veldig fint på 3D UL i går, Gravid30 og alle dere andre ;-)))

Først fikk vi en medisink gjennomgang i 2D (som ved den ordinære UL'en), og fikk nok engang perfekte mål og alt mulig annet. Og det er forsatt en gutt ;-)

Etterpå gikk legen over til 3D, men fordi jeg har morkaka foran på magen, var det noe vanskelig å få mange gode ansiktsbilder. Men vi fikk sett endel likevel synes jeg, både at han åpnet øynene og gjespet, og et lite inntrykk at han likner på pappaen sin, og storesøster ;-)

Er alt i alt veldig fornøyd, selv om jeg har sett mye bedre bilder og videoer fra de som har morkaka bak. Men det viktigste for oss er uansett at alt er ok med babyen og utviklingen hans. Han veier nå 1050 gram!!! Kjenner meg helt forelsket i ham allerede ;-)))

Prinsessa og miniklumpen:

Jeg var 27+4

Gled deg til UL'en din, det er fantastisk!!!

Til slutt vil jeg bare si at jeg var veldig fornøyd med Majorstua-klinikken. Hadde lest endel rart om dem i forkant, men måtte allikevel bestille der siden det var fullt og ferie alle andre steder. Men jeg hadde ingen grunn til å bekymre meg ;-)))

Annonse

Ååååå, så godt å lese:) Må jo være en fantastisk opplevelse å se babyen på 3D Ultralyd. Ja du har jo morkaka på fremsiden du også. Godt du fikk se gutten deres ganske godt for det. Men som du skriver, det blir nok bedre bilder for dem som har morkaka bak. Jeg har jo fått erfare at jeg får bare dårlige bilder av lillejenta mi i magen pga morkaka foran. Så det er også en av grunnene til at jeg ikke skal ta 3D Ultralyd. For det koster jo ganske mye også.

Kjempe bra at alt er bra med lillegutt. tenk at han er over 1 kg alt nå. Ja nå nærmer det seg veldig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...