Trultetryne Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Skal jeg la henne ligge eller skal jeg snu henne? Hun er snart 8 mnd.
Miss Fix Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Jeg fikk beskjed fra helsestasjonen om at hvis hun greier å snu seg begge veier, kunne hun bare ligge på magen. Bare sørg for at hun ikke har puter o.l i nærheten av ansiktet
Trultetryne Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2010 Ok Jeg fant henne på magen meg hodet ned i puta i går kveld (angst!!!), og var kjapp til å fjerne puta og legge henne på ryggen igjen. Men da lar jeg henne bare ligge neste gang da. Puta har jeg gjemt Hun snur seg lett begge veier.
Gjest Kira06 Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Jeg hadde heller ikke stresset med det. Datteren min har sovet på siden/magen siden hun var ca 7,5 mnd. Hun sover myyyye bedre når hun får vridd og vendt på seg. Men hadde nok fjernet puten hvis jeg var deg. Små barn har ikke behov for noe pute, så da slipper du å engste deg for det:)
lillejenta2 Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 gutten vår har sovet på magen siden han var 4 mnd, og det har aldri vært noe problem. Men skal små barn ha pute? vi har ikke startet med det, han er ni mnd nå. så lenge barna snur seg selv over på magen, kan de trygt sove på magen, det sa i hvertfall helsesøster. De trenger ikke kunne snu seg begge veier. Ville jo vært håpløst om vi skulle gått inn flere ganger om natten og snu han, han ligger jo bare på magen! Tror vi foreldre stresser litt for mye med det meste.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 7. juli 2010 #6 Skrevet 7. juli 2010 Dattra mi på 8dager klarer pina megen og snu seg over på magen her alt :S Ikke alltid..Jeg snur a tilbake på rygg da.. Litt for lita til og sove på magen nå
Trultetryne Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2010 Vi har ikke brukt pute hele tiden, men hun var så forkjøla her for en måneds tid siden så da begynte jeg med det sånn at hun skulle få hodet litt opp. Men jeg tror jeg skal legge den vekk igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå