sjokko Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 vurderer og kjøpe ny bilstol, og har vært å sett på graco...lurer på om noen her har erfaring med den? noen som vet om det er noe forskjell mellom 09 mod og 10 mod...?? likte den pågrunn av prisen å at basen er inkludert...
Rufsitufsi Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Jeg vil anbefale leasingavtale med If Forsikring! Da får man en tipp topp BeSafe IziSleep med base for ca kr 120 i mnd dersom man ikke er kunde. Enda billigere dersom man er kunde. Når barnet vokser ut av den minste stolen får man automatisk tilsendt en ny. (Eller, det kommer jo an på hvilken type avtale man velger, vi har valgt hele veien) Den tredje og største stolen beholder man til odel og eie, mens de to minste sender man tilbake. Dersom du går inn på http://barnibil.if-sikkerhet.no/ifbibprod.asp kan du lese mer om dette. Denne typen avtale tiltaler sikkert ikke alle, men for vår del passer det perfekt. Vi bor i leilighet og har liten lagringsplass, og vi har regnet på pris og funnet ut at det er helt toppers. Ble litt på siden av spørsmålet ditt, men det kan jo hende noen andre har bruk for infoen:)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 eg hadde graco til forrigemann og min svigerinne også.. vi har vært veldig fornøyde begge to, en veldig grei bilstol, til en veldig grei pris.. er ikke forsjell på 09/10 som jeg vet vertfall. var vel et par år tidligere de forandret basen litt, og fikk 5 pnktssele. ellers tror jeg de er ganske like som den jeg hadde i 06.
sjokko Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2010 takker for svar:) vi har vært inne på det med å låne fra forsikringsselskapet, men siden vi har en treåring som vill trenge ny stol (den siste) til neste år, hr vi funnet ut at det er likså greit å bare kjøpe en stol, så får babyen overta storebrors besafe sete om ett års tid. så får storebror nytt å lille søster hans, når lille søster overtar den siste stolen sitter storebror på bilpute:) har fått tilbud på crako fjorårets mod, de sa at eneste forskjell er trekket, men ville skjekke ut om det var gjort noen forbedringer før jeg investerer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå