Gå til innhold

99 dager igjen - guri hvor tiden flyr!!!

Anbefalte innlegg

På 17. mai hadde jeg 150 dager igjen til termin...på dag 100 rakk jeg ikke engang innom her (skjønt er jo bare 20 min inn i det nye døgnet da). Synes tiden fyker avgårde jeg - og jeg har det bare så kjekt!!! Og formen er jo helt på topp!

Imorgen skal jeg på ferie - det skal bli herlig!!! Blir til Tjøme noen dager - så skal jeg hive meg på et fly til Sicilia og være 4 dager ilag med de venninnene jeg egentlig skulle vært på 14 dagers turboferie med :) Siden tilbake til Tjøme igjen - og så atter hjem til Stavanger.

Lille Lasse i magen min er en aktiv liten krabat og sparker og spreller jevnlig - en utrolig deilig og rar følelse. Ellers har jeg bestilt en nyyyydelig vogn - skikkelig luksus og litt sånn bling bling....det bor nok en liten skjære i meg :) Men - det er jo den jeg skal gå rundt og flotte meg med :) Det er forresten en Emmaljunga Edge duo Celebration - hvit...ikke så praktisk - men veldig fin! Ellers har jeg ikke så mye penger å rutte med - så mye har kommet i hus via finn.no. Overraskende hvor mye folk gir bort!!! Har fått meg en kjempefin vogn nr 2 (til utesoving og dager med ruskevær) 2006 modell og en flott stellekommode helt gratis bare jeg gadd å hente det :) Masse klær har venninner kommet med etter sine små - det ser jo nesten ikke brukt ut engang - og jeg koser meg masse med å vaske, henge opp og legge på plass disse bittesmå plaggene! Kjempesøtt :)

Så ja - livet smiler selv om jeg går mammatilværelsen imøte uten en mann ved min side. Det var ikke helt sånn jeg hadde planlagt det for noen år siden - men nå kunne det jamen ikke vært annerledes!! Jeg har det helt fantastisk og ville ikke vært dette foruten. Aldri!!!

Ønsker alle tøffe, flotte jenter her inne å lykkes med sin babydrøm så snart så snart!! Og så må dere alle ha en riktig fantastisk og fin sommer :) :) :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142063701-99-dager-igjen-guri-hvor-tiden-flyr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herlig at du er frisk og rask og synes det er bare stas:-) Ferie på Sicilia hørtes fortreffelig ut!! Min ferie blir de 4 dagene jeg skal være i København for 3. IVF! Kjedelig når man har vært der 10 ganger før(alle i forbindelse med babyprosjektet).... Men håper på belønning en vakker dag!

Det høres kjempekoselig ut å handle inn og gjøre klart til babyen kommer! Babyklær er jo bare så nusselige å sitte og se på! Skal gutten hete Lasse?

Ha en kjempeflott ferie:-)

Gratulere med 99 dager igjen Sunshinebaby70, tiden går om mulig bare raskere og raskere for deg fram over, så nyt den deilige følelsen av bevegelse og kos fra babyen i magen :)

Her har jeg selv 55 dager igjen av svangerskapet, altså om 15 dager er jeg offisielt høygravid *hjelpes* men jeg kan trygt bekrefte at jeg alt ser høygravid ut ;0)))

Lykke til videre sunshinebaby70

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...