Gå til innhold

Hva er ca. prisen på laminatgulv (per kvm)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hva? skal jeg bli latterliggjort fordi jeg ikke har peiling på gulv? Gi meg et svar hvis du har peling da :o)

Jeg skjønner, laminat er en type kvalitet, som ikke er fullt så god som parkett, men jeg vet at det finnes laminat som har lenger holdbarhet enn annen. Det leste jeg nettopp på nettet. Men det står ingenting om hva man må påberegne i pris.

Mannen vil pusse opp og sier at laminat er det billigste alternativet til parkett. Hva vil det si med tanke på pris?

Annonse

Det var overhodet ikke meningen å latterliggjøre deg om du følte det :) Måtte bare le litt, for jeg mener ikke dette er plassen å spørre om det på.. at det finnes mange byggsider du kan søke i for å finne passende pris/laminat for deg ;) Unnskyld!

åja, sånn å forstå. ja, her inne ser det ut til at man spør om de merkeligste ting, både underliv, interiør, klær, samboerskap, elektronikk og hele sulamitten. Legger også merke til at noen alltids har et svar, og jeg finner det raskere enn om jeg søker på nettet

:o)

Laminat er bare "parkett kopi" og kan derfor ikke slipes som vanlig parkett. Du kan få eike laminat ned til 49kr m2.

Så foresten en flott eikeparkett (14mm) til 179kr m2 på Coop bygg. Den var råfin hvitlakert og matt. Anbefaler at du sjekker der. Det kan lønne seg å invistere i parkett da den kan slipes flere ganger og øker standaren i boligen.

Ellers har byggmax gode tilbud både på laminat og på parkett. Så ta turen dit å se, de har masse fint til gode priser:)

Det er jo med laminat som med parkett, du betaler for kvaliteten. Lurer litt på om vi betalte 249 kvm for Alloc laminat. Men det er sykt stor kvalitetsforskjell på det og billig-varianter til 79kr kvm. IKKE kjøp den billigste laminaten. Den er ikke noe pen og ikke holder den heller. Snakker av erfaring.. Vi måtte legge ny etter først ha lagt den helt billige typen.. :(

Annonse

grunnen til at vi velger laminat foran parkett er at vi skal pusse opp et hus vi ikke har tenkt å bo i, i så mange år, derfor vil vil pusse opp billigst mulig.

Jeg leste på ifi.no hvor de anbefalte laminat (jukseparkett) på barnerom og lignende og at det hadde 25 års garanti.

Kanskje vi skal handle hos ikea. Var jo veldig billig :o)

Jeg ville aldri i livet kjøpt på Ikea. Selv ikke de klarer å legge det fint.

Dere risikerer at det er stygt lenge før dere skal selge.

Vi har alloc og det kostet 330 kr pr.kvm.

Vi har også parkett til 179 kr på tilbud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...