Gå til innhold

Ang. svar på Duo-test.......

Mamma`n til Ole Kristian

Anbefalte innlegg

Var til genetisk veiledning på Ullevål torsdag 1/7. Tok da blodprøver og skal på nakkefoldscanning på tirsdag som kommer....

Kjenner jeg er veldig nervøs for svar vi vil få, håper og tror på et godt utfall:) har vært i samme situasjon før, i det første svangerskapet. da hadde jeg utslag på antiføtoprotein, som kan være ryggmargsbrokk eller noe annet som ikke har lukket seg. fant aldri noe feil på fosteret på UL, så ble det en dødfødsel pga infarkter i morkaken. Obduksjon viste ikke noe feil på barnet......den gang var det 1:10.

Hun jeg var til veiledning hos, var veldig flink og hyggelig. men hun snakket så lavt og noe gebrokkent. tror jeg må ringe dit i morgen og høre når jeg kan få svar på blodprøver, eller om jeg må vente til UL på tirsdag. Noen som vet noe om dette.......vet de ringer hvis noe er galt, men husker ikke fra sist hvor lenge etter de ringte fra jeg tok blodprøven....

Noen som har erfaringer........klem fra meg:)

Fortsetter under...

Hei Tirilgirl, jeg er sikker på at dette går bare kjempefint ♥

Ser at det er litt annet opplegg enn der jeg var, der fikk jeg veiledning, tok ul og blodprøver samme dag. Men det de sa til meg ang. blodprøven var at det tok ca 1 uke før de fikk svar på den (skulle sendes til Danmark for analysering), og at de ville ringe om det var noe galt ellers fikk jeg brev i posten. Jeg fikk heldigvis brev :-)

Masse lykke til og mange klemmer til deg :-)

Tusen takk for svar:)

Det er en uke i morgen siden jeg tok blodprøven, er en fryktelig påkjenning å gå slik og vente, kjenner det fysisk på maven som tømmer seg hele tiden:)) Men mulig det er godt, den har nå vært veldig treg de siste ukene.....hehe.

Hører jeg ikke noe fra de i løpet av dagen i dag, er det mulig jeg ringer i morgen og hører......

Jeg også håper på brev, skal jo til UL på tirsdag så da kommer vel alle fakta frem. var du også på Ullevål eller????

Klem fra meg

Kjære Tirilgirl.

Jeg heier på deg og håper det aller, aller beste! Hører dessverre ikke til her selv, men håper jeg kommer inn som gravid sliter snart, og ikke bare som sliter.

Jeg skjønner godt at du er er nervøs, det hadde jeg også vært. Men selv om vi har vonde erfaringer må vi klamre oss til at det faktisk går bra med de aller fleste. Og det går bra med mange i moden alder.

Til meg sa de at resultatene fra blodprøven kom etter 10 dager den ene gangen jeg tok duo-test. Du får dem i hvert fall på tirsdag. Jeg krysser alt jeg har for deg, og har tro på at det blir baby denne gangen.

God klem fra

Annonse

Jeg også håper virkelig du snart kommer inne her, stå på kjære medsøster:)

I dag er det en uke siden jeg tok blodprøver, og har ikke fått noen telefon ennå, tar jo selvsagt det som et godt tegn:)

Får se om jeg ringer i morgen eller på mandag, skal jo til UL på tirsdag. Da får jeg vel mest trolig svar på det meste. Hvis jeg skulle ringe før, er det for og slippe og sitte på venterommet og vite at noen vet noe om meg som jeg ikke vet selv.......hehe, mulig å bli mer paranoid eller:)))))

Men jeg jo glad for alt som er bra, ingen tegn til blødninger, ikke smerter, ikke kvalm, ingen plager bortsett fra trøtthet men den er nå til og leve med:) Er jo sykemeldt så kan jo bare hvile når jeg vil og hvor mye jeg vil.....

Men kjenner at det skal bli godt og få svar, få ting unnagjort og forhåpentligvis senke skuldrene og se et levende foster på skjermen:)

Klem fra Drammen, men grå skyer og regn i dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...