Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 TR har kommet på besøk (buhuu...), og om tre dager begynner jeg med min første pergokur. SPENT! Gyn mente jeg skulle rett på prøverør, men jeg vil prøve pergo først. Håper vi klarer dette på egenhånd! (Prøvd i 1 år og 7 mnd nå..) Et lite spørsmål.. Er det sånn at man skal ta pilla til samme tid hver dag? Er det en tid som man bør ta den? (morgen/kveld, med mat/uten mat?) Håper noen kan svare meg....
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #2 Skrevet 6. juli 2010 kom ikke opp, så jeg dytter litt...
Suksessterta *gravid* Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Jeg er ingen veldig erfaren pergo-bruker, har bare tatt det i en syklus.. Jeg hadde dobbel kur saa tok en tablett om morgenen og en om kvelden. Gyn sa at det ikke var nodvendig aa ta det med mat. Det er noen som faar bivirkninger/blir kvalme etter at de har tatt tabletten saa hvis du bare tar en om dagen er det kanskje lurt aa ta den om kvelden? Masse lykke til
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2010 Tusen takk! Det hørtes lurt ut! Tenkte noe av det samme.. Ta tablett rett før jobb er kanskje ikke det store... Takk for svar! Har du pausemåned du nå eller..? Fikk du mye bivirkninger? klem
en og to...OG TRE :) Skrevet 8. juli 2010 #5 Skrevet 8. juli 2010 Heisann! Jeg er på 2 pp med pergo. går å venter på el i disse dager. Har hatt dobbelkur begge gangene, og tok to tbl om kvelden. Ikke merket plagsomt mye av bivirkninger...men noe løsmage, Første kur tok jeg om morgenen...en dag uten at jeg hadde spist noe spes. å da ble jeg skikkelig kvalm og uvel....ellers noe stikking og murring i underlivet....men det var vel rundt el tider så det var vel mer tegn på el (no som jeg ikke har uten pergo)....fant el med billigtest første runde...men ingen spire....satser stor på denne pp.....
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2010 Takk for tips! Dette blir spennende... Både for deg og meg Lykke lykke til!! Kos dere masse med EL
Carina har to små gull Skrevet 8. juli 2010 #7 Skrevet 8. juli 2010 Nå det din tur snart Ønsker deg masse lykke til med pergoen Krysser fingrene for deg snuppa Stor klem fra
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2010 Tuuusen tuuuuuusen takk for det, gode Carina! Sender mange gode tanker tilbake.. Stor klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå