Gå til innhold

Tips til barnevennlig restaurant i Oslo sentrum??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan hjelpe meg?

Vi skal ha familiemiddag i Oslo, og leter etter en restaurant som både er barnevennlig, men der også besteforeldrene vil trives.

God mat er en forutsetning!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det snakk om mange barn? Jeg bor ikke i Oslo så jeg kan ikke gi konkrete tips, men vi spiser mye ut og har etterhvert en del erfaring med gutteplutt på 16 mndr.

Hvis det er bare 1-2 små barn (nå tenker jeg på 2 stykk på 16-18 mndr), går jeg omtrent hvor som helst, men helst til lunsj. Tar med bok, bestiller enten forretter eller lar gutten spise av tallerken vår. Han er veldig glad i sushi, og oppdaget fransk mat på ferie i Frankrike i juni. Han flørter med personalet og det går nesten alltid kjempebra.

Hvis deter flere barn, min erfaring er at buffet er en sikker vinner. Vi hadde navnefest på et hotell kjent for sin buffet, var 20 stykker deriblant 6 barn, og de hadde det VELDIG moro mens vi voksne koste oss med maten. Ingenting spesielt barnerettet, men desserbordet bød på mye spennende for de små.

Vet ikke om det hjeper?

Skrevet

Anbefaler Friday's (Aker Brygge sin er best, men de har også i VIka og på Karl Johan). Mat som alle liker, egen barnemeny og barn får tegnesaker og ballong.

Skrevet

Takk for svar! Det er en jente på 5 mnd, en jente på 17 mnd, og 1 på 4 år.

Kanskje vi prøver Fridays da! Ålreit at de andre gjestene regner med at det kan bli litt barnestøy liksom...:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...