Gå til innhold

Etter 3 mislykkede ivf og 7 års prøving kom spiren helt av seg selv...!!

Anbefalte innlegg

Jeg har fullstendig gitt opp håpet om å få et barn til.. men plutselig kom den helt av seg selv. Jeg var hos legen av andre grunner og jeg fortalde i ei bisetning at jeg hadde hoppet over mensen denne gangen... Jeg sa og det hadde skjedd en gang før i livet mitt og at det sikkert ikke trengte bety at det var noe galt... Legen insiterte på at jeg skulle testes. Jeg protisterte og sa med tårer i øynene at jeg hadde fått nok skuffelser når det gjaldt testing.. Han gav seg ikke og tilslutt gikk jeg med på å ta en test. Jeg sa til sykesøstra at det var bare for å utelukke svangerskap..... MEN DEN VAR POSITIV!!!!!

Nå sitter jeg her i 9 uke.. vært på UL i dag og alt så veldig bra ut. En liten fightet med hjertefrekvens på 170 og vinket litt til oss med det ene beinet.. :)

Dette er veldig rart for meg... hadde helt forsonet med med at jeg ikke skulle oppleve å være gravid igjen.. fantastisk overraskelse!

Skriver historien min her for å gi dere håp! Mirakler skjer!

Vi var neste ferdig med adopsjonprosessen og..

Fortsetter under...

Å, så nydeleg historie!!!Gratuleraså mykje! Me er i same situasjon! Me har ein IVF-gut, men fekk beskjed om at det ikkje ville verta enklare for oss å få det til sjølv pga PCOS-en min. I dag sit eg her i mi 16,veke utan hjelp frå Haugesund!

Ja, dette er jammen eit under for oss begge, og ekstra stor glede!!! Lukke, lukke til med svangerskapet!!!!! Du har eit under i vente im 30 veker!!!!!!

Så utrolig heldige dere er, jeg unner dere virkelig dette!! Må være en fantastisk følelse....drømmer om den en gang selv, men lever ikke akkuratt i håpet etter 9 år og 9 forsøk :) Men har allerede verdens beste gutt på snart 3 år, så er meget fornøyd ;) masse lykke til

Annonse

Vi fikk en IVF prins for to år siden etter en xu- fikk beskjed om at den egglederen som var igjen var defekt så hvis vi ville ha søsken så var IVF eneste løsning. Gleden og overraskelsen var derfor veldig stor da jeg fant ut at jeg var gravid i vinter.. Så undere skjer.

Lykke til alle sammen.

Gratulerer dette blir spennende. Nå tenker jeg dere er i himmelen for dere har vært superheldige og funnet gullegget. Heldiggriser dere da....som klarte det på egen hånd etter alt dere har vært igjennom.

Lykke til

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...