Fra4til5!!! Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 ....sa en gammel barnepleier til meg sist søndag - og hun sa at magen var sunket. Aldri sett dama før, men var i barnebursdag til barnebarnet hennes. Noen som ser fødsel på meg snart? Termin 5.august. 31.07.78 På forhånd takk
Gjest Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 hei du går nok ikke til termin nei..for opp rundt den 20 juli:) lykke til kanskje du ork å stem? www.lano.no/bidrag/agnethe-nordland www.lano.no/bidrag/michelle-nordland-4 takk for hjelpen
Fra4til5!!! Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2010 Takk for tilbakemelding! Klart jeg skal stemme på deg! Kommer det forresten flere små etterhvert, eller blir dette siste? 3.mann som er på vei nå
Fra4til5!!! Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. juli 2010 Takk nok en gang for tilbakemld Kimby. Blir spennende å se når nr.4 er på vei Vi er jo i utgangspunktet enige om 3, men synes det er trist å tenke at dette skal være mitt/vårt siste svangerskap. Er det forresten noen flere som "ser" når fødselen er i gang? Eventuelt når nr.4 er på vei?
Fra4til5!!! Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 16. juli 2010 Noen fler som vil se på meg?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå