fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 Okei, nå vet jeg at det bare må være graviditeten som gjør det. Ifjor når jeg var gravid skallet jeg hodet i alt mulig. Både når jeg bøyde meg ned og reiste meg opp. Tenkte at det kanskje var tilfeldig, men neida, nå er det på'n igjen. Har skallet i et bare skapdører og hyller. Nå nettopp skulle jeg titte ut av vinduet og "KADONK", så skalle jeg panna i vindusruta i stua. Hvordan får jeg det til?? jeg har da alltid visst at det var et vindu der
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 LER:D hehehehe...men uff stakkars deg......jeg for min del føler jeg mister ting hele tiden....gripe refleksen slutter plutselig å funke liksom:P og når jeg skal plukke opp så klarer jeg ikke få tingenmed meg og blir stående i bøyd (ubehaglig) stilling og klarer kanskje gripe tingen etter 4 forsøk med opp og ned beveglse:s rimelig rød i tryne og tett i nesen når jeg endelig lykkes hehehe:) men kansje du skulle få deg briller??? hehehe:) masse kuler rundt om oppi "skollten" du nå da?:S
mamma til lillingen Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 Har det ikke riktig så ille, men har merka at refleksen og balansen er litt ute av kontroll for tiden! Klarer ikke å stå på ett bein for å ta på sko engang, og da blir det litt vanskelig når jeg hele tiden må bøye meg. Flere ganger jeg har holdt på ramle over ende pga ikke-eksisterende balanse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå