Gjest Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 Vet dere hvor lenge apperated vanligvis viser høy fertilitet(to barer) før eggløsningen?
Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 Hos meg viser den høy i to dager før EL. Da er det bare å hoppe i høyet!
Gjest Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 Okay. Takk! Den viser høy nå nemlig, på dag 9 i syklusen. Jeg har uregelmessige eggløsninger, og bruker den mest nå for å bli kjent med syklusen min.
Frøken håpefull - er mamma! Skrevet 6. juli 2010 #4 Skrevet 6. juli 2010 Hei! Første mnd jeg brukte den viste den høy 5 dager, før den slo ut på maks. Men nå som monitoren har blitt kjent med syklusen min, viser den høy 2 dager, så maks 2 dager, og til slutt høy 1 dag.
Gjest Skrevet 6. juli 2010 #5 Skrevet 6. juli 2010 Okay. Da kan det jo hende at den viser høy fertilitet kun fordi den ikke "kjenner" meg, eller syklusen min:-) Det blir spennende å se fremover da.
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 6. juli 2010 #6 Skrevet 6. juli 2010 Eg har hatt to merker i mange dagar, vil våge og påstå i 5-7 daga eit par gonga. Då har ofte eggløysing vert seinare enn vanleg. Sist hadde eg kun 1 dag med to merker før det vart fullt utslag - så ein veit aldri Berre å satse på ekstra sengekos, gjere bra uansett ;o) Lykke til! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå