Gå til innhold

Non som IKKE er sykemeldte her?

Anbefalte innlegg

Jeg må bare si at jeg er andregangs og veldig sliten. Har kronisk bekkenleddsyndrom etter forrige fødsel, og er blitt ufør pga dette. Har store plager, mye smerter, og tåler veldig lite. Sitter nå i rullestol når jeg må gå mer enn et par hundre meter, bruker bare krykker på små avstander. Går uten krykker hvis det bare er snakk om inn og ut, hjemme hos noen etc. Har altså store plager når jeg ikke er gravid, enda verre nå.

MEN poenget mitt var, at man kan ikke "se" det på meg. Mange som kommenterer hvor utrolig bra jeg ser ut, og at jeg alltid er blid og opplagt, fin på håret etc. Det er nesten skremmende hvor usynlig min sykdom er, og hvor lett det er å "skjule". Og når folk spør hvordan jeg har det, varierer det nok ganske hva jeg svarer. Jeg har ikke lyst til å brette ut om min egen ulykke til folk jeg ikke føler har så mye med det. Og av og til tar jeg nesten til tårene hvis jeg skal være ærlig, og glatter derfor godt over sannheten. Så dere må være forsiktig med å tro at dere vet alt om andres situasjon basert på noen overfladiske svar om at man koser seg, og gleder seg til den lille skal komme etc. Jeg gjør jo det, men er også livredd for at det skal bli et sant helv.... slik som sist. Bare et lite hjertesukk......

Fortsetter under...

IKKE sykmeldt.

driver egen barnehage, småbarn avd.

eget barn på 3 år hjemme.

sliiiiiten.... men står på, men kommer IKKE til å slite meg ut hvis jeg kjenner meg dårlig:) jeg lytter til kroppen, og foreløpig henger den med på hverdagen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...