v <3 <3 <3 Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 i dag skjedde det jeg har hatt mareritt om helt siden jenta mi ble født...datt ned trappen...satt i gå stolen sin...og for første gang hadde jeg glemt å lukke grinden... dumme dumme meg:( kommer aldri til å tilgi meg selv for dette her...eneste jeg kan trøste meg med er at jeg fikk tak i hun før hun datt ned hele trappen. var på sykehusert...heldigvs gikk det bra...bare enn liten kul i panna... er helt skjelven offf
Magia Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 Huff, det hørtes ikke bra ut! Stakkars jente, og stakkars deg Heldigvis gikk det bra, da! Uhell skjer før eller siden uansett. Kommer til å bli mye knall og fall, slik lærer de.
Gjest Kira06 Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 Så godt å høre at det gikk bra med den lille! Skjønner at du er skjelven og at du har dårlig samvittighet, men husk at alle kan gjøre en feil. Så synes ikke du skal tenke så mye på det. Sannsynligvis kommer du nå aldri til å glemme og lukke grinden igjen.
Lillemor&Gutta Skrevet 6. juli 2010 #4 Skrevet 6. juli 2010 Ja jeg kjenner følelsen. Våknet selv på torsdag av et dunk å et værl jeg aldri har hørt før. Da hadde lillemann rullet seg ut av dobbelt senga og rett i betong gulvet. I panikk ringte jeg pappan (som var på jobb) og snakket med han ca 2 min og før jeg var ferdig med samtalen satt gulle å smilte og pludret til meg. Takk og lov det gikk helt fint, men følte meg som verden værste mor selv lenge etterpå.. Ble mye kos på lillegutten den dagen ja . De tåler ganske mye disse små men gud så vondt det for mammahjertene..
v <3 <3 <3 Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2010 off dette var helt grusom...har så dårlig samvitighet at jeg er kvalm:( men hun var i godt humør når vi la hun...smilte og lo..så ser ikkje ut som om hun har tatt noe skade...men det har jeg!! føler meg som en elendig mor som ikkje kan passe på ungen sin....
Canari Skrevet 7. juli 2010 #6 Skrevet 7. juli 2010 Vet ikke om sånne ting kan være en av grunnene til at det ikke anbefales å benytte gåstol til babyene, men sikkert både farene, samt at det er uheldig for den motoriske utviklingen og kroppsholdningen. Kanksje er det andre anbefalinger dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå