Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har blitt veldig stor alt og magen er på en måte i veien for å ha sex.

Hvordan gjør dere det, dere som har stor mage? Trenger litt hjelp/tips hvis det er mulig.

Vi har nå prøvd litt forskjellige stillinger, men min bedre halvdel blir også litt redd for at han kunne skade den lille i magen hvis han gjør det f.eks bakfra (noe som er det eneste som enda funker litt), men også her sier kroppen snart stopp.

Mulig det er dumt å ta spørsmålet her, føler meg litt flau, men kan jo hende dere er i samme situasjon og det er alikevel ikke så dumt å ta det opp her :-).

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142062306-pinlig-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-men-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaja, her er det også lite aktivitet, ingenting funker og det ender opp i frustrasjon, hvis du skjønner :-(. Ser ingenting annet enn å droppe hele sengegreia for resten av graviditeten, dessverre. Begynner også å miste lysten på det, og det er jo kjiipt hvis mannen maser.

Nei, nei, må ikke gjøre dette til noe større problem heller. Uff, noe må det nå alltid være.

Må jo flire litt over deg anonym. Ja, det må alltids være noe når man er gravid!!!!

Men uffda, så ekkelt når mannen maser i tillegg. Her i gården har det også skjedd, men ikke så ofte, heldigvis.

Takk for tipset Fru F, men skjestillingen er så å si helt utelukket dersom han ikke kommer til med penisen (rompa er blitt så stor, du skjønner?). Føler meg så dum som ikke har fantasi, men det er liksom ingenting en kan gjøre, eller?Har dere damer her inne enda lyst på sex i det hele? Kanskje det er naturen som sier at man skal holde seg unna dette slik at babisen ikke blir forstyrret?

Hihihi:) Unskyld at æ flire, men fikk et helt urkomisk bilde i hodet av verdens største sprettrumpa ;) Babyen blir ikkje forstyrra så det e nok ikkje derfor. Har ikkje nåkka særlig lyst her, men d e fordi æ føle mæ så usexy og klossate som overhodet mulig. Løse problemet med å bruke hender, tunge og evt leketøy, så det e jo ei mulighet :)

Annonse

Ja har fortsatt kjempelyst på sex!! Ikke like ofte som før kanskje, men iallefall en til to ganger i uka. Er nå i uke 33. Vi gjør det som regel slik at vi ligger skje, så løfter han gjerne litt på øverste foten min om du skjønner? :-) Kommer bedre til da, og kan også stryke på meg :-) Eller så tar jeg kontroll og sitter på han, enten i stol eller i senga :-) Men stående bakfra er også digg, gjerne med en fot opp :-) Håper dere finner ut av det, om begge vil da!

Jøss, da var du sprek, anonym, men du er kanskje ikke så stor i utgangspunkt? Har vært mindre første gang jeg også, men den her gangen føles det bare så mye tyngre. Har termin i begynnelsen av september, enn du da?

Og Fru F, ja, du kan le godt av meg, du får vudere rompa mi om jeg klarer å komme meg på treff i neste fremtid, hehe.

Det er ikke noe god kombinasjon med en kjemperompe og en liten tiss.

Har prøvd å sitte på ham, men jeg er rett og slett for tung for mannen min. Det er så frustrerende. Får vel gå til innkjøp av noe leketøy, eller? Har dere noe tips da :-)?

hei:)hær har vi stortsett klart oss fint helt til sluttn,men d e jo litt "organisering"å fliring i mellom;)bakfra syns æ fungere fint bortsett fra når man e på max me strekt mage,for d sir liksom litt stopp når du ska vippe rompa litt opp,om dokker skjønne?ellers så blir d skje..enn om han bare lægg sæ mye længer ned enn dæ da?sånn at han på en måte kommer under rompa di..en anna måte æ så anbefalt en plass va at du ligg på rygg mens han ligg på sia,under låran dine(vanskeli å forklare utn å kunne illustrere:P)nåkka ska man no plages me;)

hahaha...æ skvatt faktisk da æ så navne mitt:)kordan gikk d i hælga da?(håpe nokka kom til nytte;))detta e jo min 3.graviditet,så æ har væll fått forska litt på saken:P hehe..æ har termin 6.oktober så d går framover hær,ganske så fort denne gangen faktisk:)enn du da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...