Gå til innhold

noen her som har hatt trekant med mannen og en annen dame ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har lyst men aner ikke med hvem ?? har ikke planlagt dette men jeg vet han har fantasi om dette og kjenner jeg vil selv.. erfaringer ? er trygge på hverandre da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har gjort det, gikk fint det :)

men ble litt sjalusi i etterkant ....Men det gikk over :)

Skrevet

hvem gjorde der det med ? vil liksom ikke spørren ei bekjent.heheh. på hvilken måte sjalusi å fra hvem ? vi er vel ganske trygge på hverandre så jeg har egentlig ikke regnet med det ..

Skrevet

Hvorfor i alle dager vil dere det? Er det for å sprite opp sexlivet eller noe sånn?

I så fall så syns jeg det vitner om veldig dårlig fantasi så lenge dere ikke klarer å sprite opp uten å blande inn en tredje person.

*tenker tilbake på den tiden da monogami var normalen*

Skrevet

vi har et helt topp sexliv hvertfall . blir vel litt for spenningen i tillegg til at jeg også er nyskjerrig på jenter :)

Skrevet

Personlig hadde jeg ikke orket å se min mann være utro rett foran øynene mine.. Men det er jo opp til en hver hva en tåler/vil. Snakk uansett med mannen din, selv om dette er en fantasi han har, er det ikke sikkert han kunne ønsket det i virkeligheten. Tenk så dumt og klossete det hadde vært hvis han stod der og hadde TO damer han ikke fikk tilfredstilt, da er jo fantasien og ødelagt..

Skrevet

19:14

Helt enig med deg! Det er utroskap, ingen tvil! At noen kan fantasere om å sitte og se på at partnern har seg med en annen er sykt sykt sykt.

Skrevet

Vi hadde med en bekjent :)

Jeg ble litt sjalu i etterkant da min mann tilfeldig møtte på henne på feks kjøpesenteret. Sa kun hei osv, ikke noe mer enn det.. Men det stakk litt for å si det slik.. Men kun rett etterpå, ikke nå lenger. Er mange år siden.

Jeg var og nyskjerrig, var jeg som nesten krevde at han ble med, hehe..

Skrevet

Tenk deg godt om her HI! Hvordan vil det kjennes å se mannen din pule en annen jente? og hvordan vil det f-eks føles når du ser at HUN gjør mannen din mer kåt enn du gjør?

Skrevet

det spørs helt hvilken måte dere ser på det. mener selfølgelig ikke at jeg skal ligge og se på , men at det kanskje blir mest jentene ellers at alle deltar. nå var jeg ikke ute etter fordommene deres om alt. ville heller høre om erfaringer :)

Skrevet

tviler på det 19.19 . somsagt veldig sikkre på hverandre

Skrevet

men skal tenke over endel. blir vel ikke gjennomført uansett iogmed at vi ikke har noen 3part

Skrevet

kan dere ikke bare la være å late som dere er skinnhellige kuer og la nå HI og mannen få lov til å prøve seg på trekant om det er det de vil??mange par er faktisk så trygge på hverandre at de klarer å se på at ektefellen har seg med et annet menneske fordi det tenner den andre parten!

klarer dere ikke å skjønne det?

utroskap my ass! det bestemmer de som er involvert i saken!

jeg hadde aldri villet ha trekant men jeg klarer iallefall å forstå de som vil prøve seg på noe nytt!

slutt å vær så jævla bedømmende da!!

Skrevet

Gå inn på www.fling.com eller lignende sider.

Der kan dere møte noen, rett på sak, men har muligheten til å chatte litt med henne først. Eller kanskje dere finne et par og hygge med. Lykke til...

Og til de som lurer...nei jeg er ikke der....

Men kjenner noen som har brukt nettstedet og vært fornøyd ;)

Skrevet

det kan jeg godt forstå. derfor det må bli med noen ikke bekjente :P er det noe du kunne gjort igjen ? ble det som forventet ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...