Endelig ny spire i magen Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 Så var det endelig vår tur. Jeg hadde ikke noe tru på denne mnd. Var sliten og trøtt så gubben måtte vekke meg i "perioden vår" Vi har fått time til ivf i agust, så jeg skulle egentlig starte med spray 26 juli. Venter mens i morra,men hadde så ømme bryst så jeg tenkte kanskje..... løp og kjøpte en test på jobben i dag, den var veldig veldig veldig svak ( ble sterkere etterhvert.) men stolte ikke på den, så jeg løp på apoteket når jeg kom hjem og kjøpte en digital og der sto det GRAVID!! Så nå håper jeg bare den lille spiren har lyst til å holde meg med selskap i 9 mnd. Masse lykke til alle sammen!
RockMyWorld Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 HURRA! Gratulerer så mye! Sleng over litt babystøv i min retning da :-)
mor til to gutter + en engel! Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 Hei da er vi to, jeg var så heldig og rakk akkurat og bli inseminert to dager før sommerferien inne på riksen oge r nå selv 4 uker på vei tok en test for noen dager siden, men skal ta blodprøven i morgen, men skal på apoteket i dag selv for og ta en digital test, viste så svakt den med di strekkene, vonde pupper, svimmel venter bare på kvaøme som sikker kommer i uke 6. har dere noen barn fra før av? vi har en gutt født 7 uker før tiden i 2005, og vært prøver siden han var 2 år. hadde en sa i uke 21 i 2009. ett forsøk etetr det som ikek gikk, og ett nå med to modne egg. så krysser fingene får ett av di eller begge to er gull eggene hmasse lykek til deg så håper jeg at vi begge er så heldige og kan ha spiren inne i 9 mnd
therma Skrevet 8. juli 2010 #5 Skrevet 8. juli 2010 Gratulerer!! Selv sliter mannen min og jeg med å bli gravide. Har ikke hatt prevensjon på de 3 årene jeg har vært sammen med han så noe er rart her......(har sjekket at han har gode svømmere - og de er mer enn gode nok).Men det siste året har vi tenkt mer på det å få barn ( ønsket er større nå enn de andre årene), men det skal vise seg å være vanskelig. Jeg har uregelmessige mens så nå er jeg på min 2. pergokur - dobbel dose - og dersom vi ikke får det til denne gangen skal jeg på en kur nr 3 og etter det blir det inn for en LAP....Men håper ikke det må gå så langt for oss ( Samtidig med pergo'n bruker jeg clearblue fertilitetsmonitor og er nå på høy fertilitet for 3. dag..... Håper det klaffer denne gangen for vi begge ønsker oss veldig et barn..
Endelig ny spire i magen Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2010 Det var desverre ikke vår tur denne gangen heller.............. begynte å blø i dag tidlig Så jeg får ringe riksen og spørre om når vi kan få ny time til IVF. Vi skulle egentlig starte med spray 26 juli og uttak i uke 34
Suksessterta *gravid* Skrevet 16. juli 2010 #7 Skrevet 16. juli 2010 Aa nei, saa trist! Haaper blodningene stopper og at alt likevel er i orden... Hvis ikke haaper jeg det klaffer snart for dere igjen, med IVF eller paa "gamlemaaten"! Sender deg en klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå