ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 Hatt höy feber i natt med verking i ledd og hode. Fortsatt ikke bra, men har ikke feber. Forrige gang hadde jeg tette melkeganger, og fikk det bort heldigvis, men nå er det ikke spesielt vondt i brystene, men jeg får "ilinger" i det ene brystet til stadighet. Har ikke tilstoppet eller kuler og heller ikke rödt eller varmt. Har tenkt på sopp også. Babyen er hvit på tunga, men hun får jo morsmelk ofte og gulper i ett sett (tror hun har refluks som söstera)... Noen som vet hva det kan være? Snakket så vidt med legen i dag ang refluksen og nevnte dette også, men hun sa ikke noe...
ett til! Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 brystbetennelse? sopp kan det også være,det skal visst være vondt.mine sønner hadde det,hvitt tykt belegg på tunga men jeg fikk det heldigvis aldri (eller det gjorde aldri utslag iallefall) hva er refluks? høres ut som noe sønnen min har om det har noe med å gulpe heele tiden å gjøre...
Snupi27 Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 nå er ikke jeg akkurat noe ekspert på dette området.. men sønnen min har sopp og var hvitbelagt på hele tunga si. jeg gikk til lege og fikk medisin til han så han er så og si bra. jeg hadde ikke feber men stikninger langt innover i brystet. spes etter jeg var ferdig med å amme.. jeg var og helt rød på brystvortene og rundt.. men kanskje det kan være brysbetennelse? siden du har hatt feber tenkte jeg..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2010 Takk for svar Er litt bedre, så håper dette er noe forbigående og at jeg "tok det" med varmeflaske, massasje og varm dusj...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå