Gå til innhold

Veldig redd: lite magemål i forhold til hodemål..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde høyt blodtrykk i begynnelsen av svangerskapet, som nå er helt normalt. Er 22+2 i dag. Har fått ekstra kontroller og ul på Ullevål pga dette. I dag var vi på kontroll og der fant legen ut at magemålet var litt lite i forhold til hodet på babyen. Noe som kan komme av at babyen ikke får den næringen han trenger gjennom morkaka... Noen som har vært borti det samme og kan fortelle om det? Ellers var størrelse og vekt midt på kurven. Har time på avdeling for fostermedisin på torsdag. Helt jævlig så hjelpeløs man føler seg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikkje opplevd akkuratt det samme, men sit og kvir meg til UL om dagen eg og. Skal på fredag. Vart sendt på UL då eg var ca 14 veker pga stort sf mål. Då fann dei to barn, men den eine hadde slutta å veksa og døydd rundt 3mnd. No er eg så redd det skal vere noke gale med den andre og, at den ikkje veks slik som den skal! Tenke på næringtilførsel osv.

Kva skjer med deg vidare no då? Får du ekstra oppfylgjing? Kva skjer på fostermedisin? Du må oppdatere etter du har vore der! Tenker på deg!

Skrevet

Så trist at du mista den ene tvillingen. Håper av hele mitt hjerte at den andre er sterk og sunn. Hvor langt på vei er du?? Du må fortelle på fredag hvordan det gikk.

Idag gikk det fint med oss. Legen målte alt mulig rart på ultralyden og selv om lillegutt er littegranne smal rundt livet så fant han ut at han kom til å vokse seg til. Alle andre mål er fine. Og tilstrømming av blod og næring var fin.

En måned til neste sjekk på sykehuset, og jeg skulle bare følge med at han fortsatt er aktiv og sprellende. Veldig lettelse og ferien begynte bra! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...