Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk en liten blødning tidligere i dag og kontaktet sykehus og legevakt. Fastlegen var jo selvsagt sommerstengt fra kl 14. Fikk egentlig bare beskjed om å vente og kontakte fastlegen i morgen for å ta blodprøve. Forferdelig å bare vente og ikke vite om det har gått galt.....

Har ingen smerter, så håper at alt kan være bra allikevel.

Fortsetter under...

Annonse

Blør fortsatt :-( så det lover ikke godt. Skal på ultralyd i morgen. Hun på fastlegekontoret mente at det egentlig ikke var nødvendig. Hun virket sikker på at jeg hadde mistet. Hun har sikkert rett, men jeg vil jo uansett få det skikkelig bekreftet. Ikke hyggelig å gå i uvisshet heller. Forbereder meg på det verste, men håper jo selvsagt på det beste.

Annonse

Lykke til i morgen! Husk at det KAN gå bra også, selv om hun på legekontoret mente du sikkert har mistet - det er jo endel som blør, de blør til og med mye, uten at det betyr at noe er galt! Jeg har en venninne som har en skillevegg i livmora, og hun blødde MASSE i sitt svangerskap, i mange uker... Men det gikk bra!

Jeg har forresten hatt blødninger (mest gammelt blod), både i dette svangerskapet (har tatt UL, alt ok) og i forrige (frisk og fin knott). Da det skjedde nå, spurte legen først om jeg hadde smerter, og så spurte hun om jeg det hadde kommet klumper/koagulert blod. Jeg gikk dermed ut fra at de to tingene var de "verste" tegnene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...