Gå til innhold

Kampanje Barnas Hus Brio Happy - grell stelleveske kom - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg kastet meg på kampanjetilbudet Barnas Hus hadde for et par uker siden på Brio Happy. Mener å huske at det sto matchende stelleveske, men da vognen endelig dukket opp (etter trøbbel hos posten) før helgen, var det ikke en matchende blå stelleveske som vi forventet at fulgte med, men en grell sølvsak som vi ikke kommer til å bruke. Har tenkt å prøve å bytte den. Hvilke stellevesker fikk dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk en stelleveske i en slags gull/beige-aktig farge. Mulig det er samme farge som du fikk, men jeg vil ikke kalle det sølv ihvertfall. Fikk beskjed om at dette var fargen jeg kom til å få i butikken på forhånd, så jeg var klar over det. Tviler på du kommer til å få bytta den, da det var denne som fulgte med i kampanjen. Men det virker som du ikke ble opplyst om det? Eller at det ikke sto opplyst ved nettbestilling? Det er jo litt dårlig.

Jeg har brun vogn, så jeg synes veska sto ganske godt til vogna. Kommer faktisk til å bruke den tror jeg.

Skrevet

Takk for svar! :)

På nettet sto det "matchende" - og disse sølv / gullgreiene (finnes i både sølv og gull) står ikke som produkt hverken hos Brio eller Barnas Hus, så var ikke mulig å vente det når ikke det ble opplyst. Vet om flere andre som har fått stellebag i samme farge som vognen, så tror det har vært ulik praksis her.

Skrevet

Hmm... Enig i at det var et dårlig "salgstriks". Men jeg ble opplyst i butikken, så føler ikke jeg kan klage på det... Men hvis det har vært ulik praksis er det jo urettferdig. Jeg ville heller hatt samme farge som vogna hvis jeg kunne valgt!

Fint om du poster her hvilken tilbakemelding du får dersom du prøver å undersøke det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...