mamma >to gull Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 litt dumt spml kanskje, men er tom for sukker og har veeldig lyst bake den kaka idag....
gulljenta skal bli storesøster Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 Perlesukker er jo samme som sukker, bare i større biter, så i værste fall kjenner du sukkerbiter i den ferdige kaken....
Gjest Skrevet 6. juli 2010 #4 Skrevet 6. juli 2010 Prøv å knuse det i litt mindre biter først. Enten putt det i en pose og dunk løs med kjevle, eller knus det i en morter. Da slipper du at det knaser når du spiser ;-)
....mammatilto... :))) Skrevet 6. juli 2010 #5 Skrevet 6. juli 2010 isåfall hadde jeg ville knust det ... eller brukt litt vaniljesukker i stedenfor;)
Mammaen til Isak Skrevet 6. juli 2010 #6 Skrevet 6. juli 2010 Du kan bruke melis i stedet for sukker, 60g melis tilsvarer 100gr sukker, sånn ca:o) Jeg ville også knust det litt om jeg ikke hadde noe annet alternativ.. Og bare sånn til et av svarene over her, så er ikke vaniljesukker noen form for søtning- og tar man for mye blir det absolutt ikke godt. Så det er ikke lurt og bruke vaniljesukker som erstatning for farin )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå