Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det vanlig at slimproppen går? Hender det at den ikke går før riene kommer eller vannet går? Jeg er førstegangs og 37+5. Ingen tegn til noenting her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig individuelt. Den kan gå uker før fødsel, eller i det fødselen starter opp.

Skrevet

Ikke henge deg opp i den, er veldig individuelt. Med førstemann gikk den etter riene var begynt, med andremann så jeg ikke noe til den i det hele tatt. Er ikke noe sikkert tegn for fødsel om den går sånn eller sånn:-)

Skrevet

Jeg er 8 dager på overtid, og den har ennå ikke gått, hos andre går den flere uker før fødsel, så det er veldig individuelt...

Skrevet

kainskje den e gådd uten at du merket d. d skjedde mæ sist... og har ikkje sett nåkka tel den dennan gangen heller.. 10 daga igjen då... Jordmor sa at den kunne bli som tynnflytende slim og "dette" ut mens man tisser. ? ikkje veit æ..

Skrevet

Ja, det hender vel den går uten at man merker det, men skulle ønske jeg merket det, bare for å få et eller annet tegn på at noe er igang!!;)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Jeg er 39+6 og har ikke sett noen ting til den. Men ifølge legen i dag så har deler av den gått, så trenger nok ikke merke noe til det nei :P

Skrevet

Er 38+2 og slimproppen har gått litt og litt siden søndag (ikke blod iden, helt blank og manet aktig) Idag har det kommet ganske mye tilsammen og formen går nedover nå. Håper på fødsel snart. Med første gikk proppen på morgnen og fødte etter vannavgang på kvelden. Nr 2 kom jenta 2-3 dgr etter proppen. Håååper innen helga her nå.

Skrevet

Jeg tror ikke den har gått uten at jeg har fått det med meg, for den skal vel være litt brunaktig har jeg forstått?

Mer utflod de siste par dagene, men det har vel ingen sammenheng?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...