*septemberbaby* Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 Hei! jeg er nå 29+3 dager på vei. lillegull i magen har vært veldig aktiv for ei uke siden med mye kraftige spark inærheten av ribbeben høyde. men nå merker jeg ikke dette på samme måte, færre livstegn fra han dagllig.... nå er det mer dult men de er så langt nede. foregår mange cm under navelen, rett over der hårene til underlivet begynner.... hvordan ligger baby da? er det normalt å kjenne spark der... hører om alle som sier de blir sparket i ribbebena ol... tenker og på dette med plassering for vi skal på 3d ul om en uke... på ordniær ul låg han med hodet utolig langt nede og skambenet skjulte mye av han så vi fikk ikke noe spes gode bilder... håper jo på flotte bilder denne gang, men er litt skeptisk nå.....
scoobydo Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 Hei... Er 29+1 i dag og mini har de siste dagene lagt seg med ryggen ut mot min mage. Dette gjør at jeg bare kjenner bevegelser nederst i magen, tror det er hendene hans jeg kjenner. I dag har han snudd seg igjen og jeg kjenner da veldig mye mer til han...på sidene og opp mot ribbeina. Han kan jo fint snu seg til du skal på ul igjen
doble<3<3 Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 Er i uke 32 nå med tvillinger og begge har ligget i hodeleie de siste ukene (nå er det vel litt lite plass å snu seg på).. Men kjenner selv en del bevegelse langt der nede, kanskje det er hode og hendene.. Har også mye liv midt på magen og her kjenner jeg tydelig en albue eller liknende.. Da han ene lå i seteleie kjente jeg tydelige spark nedover, noen ganger så langt nede at jeg var redd den kom ut.. Dette var mer kontante og bestemte bevegelser og likner ikke på de myke duvende som jeg kjenner nå.. Var på CTG i dag rett etter UL og fikk skikklig kjent etter hvor de sparker og beveger seg.. Lykke til på ULen, man må bare håpe man kan se så mye som mulig =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå