Gå til innhold

vogn til maxicosi bilstol? Quinny??

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg har akkurat funnet ut at vi skal ha vårt 2. barn. Har ei på 3 fra før. Til henne hadde vi Simo kombivogn og en annen 3-hjuls trille. Har fortsatt tenkt å bruke simoen til sovevogn hjemme, og senere i barnehagen. Men jeg syns den var veldig tung å drasse rundt på....har sett litt på Quinny Freestyle 3xl, eller hva den heter. Noen som har erfaring med den? Har sett på noen andre innlegg her inne at folk synes den er vinglete...men jeg synes den ser så fin og lettvint ut! En stor fordel for meg at man kan bruke bilstolen på den....

Finnes det noen andre understell som passer med maxicosi bilstol??

Erfaringer? Tips til annen egnet vogn???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142061155-vogn-til-maxicosi-bilstol-quinny/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde selv Quinny Freestyle til gutten vår, og var stort sett veldig fornøyd. Den er jo superenkel å manøvrere (en drøm å gå med i butikker og på gata), men passer jo selvsagt ikke så godt i ulent terreng da (selv om jeg også har gått i skauen med den...). Superfordel at maxicosi bilstolen passer rett på. Men den passer sikkert på andre underdeler også.

Vil si at vi har vært veldig fornøyde med vogna, bortsett fra at iom at den har tre hjul så er den jo ikke like stabil som de med 4 jul. Var litt redd for at den skulle tippe i vær og vind.. Skal ha ny beibi nå og vurderer å kjøpe en med 4 hjul (men da med sving foran). Mest pga at vi nå jo har en gutt fra før, og ser for meg at han kommer til å henge på vogna etc, så greit at den er stabil...

Men hva vi skal kjøpe aner jeg ikke enda, har akkurat begynt å orientere meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...