Gå til innhold

Kom akkurat fra ul og

Anbefalte innlegg

Skrevet

han veier ca 3400 gram (38+1). Hadde massevis av fostervann og han ligger langt ned i bekkenet. Slimproppen har også begynt å gå litt og litt, og det merkes. Har voldsomt nedpress, mensmurringer, stikkninger og kynnere idag. Hvis jeg ikke har født til neste fredag skal han tøye meg. Både jordmor og fastlege har ferie, så er så heldig å få gå til min faste gyn og fødselslege gjennom maaange år. Han er en av landets beste og føler meg veldig trygg der.

Var litt bekymret ang. det hvis vannet gikk, men han sa det er ingen fare, og så lenge han ligger så langt nede betyr det i allefall ingenting. Så ingen grunn til å legge seg ned.

Blodtrykket har steget en del, og fått merkar vektøkning pga vann, men ingen grunn til bekymring enda da urinen er helt fin og lite hodepine.

Håper Alexander har tenkt seg ut nå snart. Klem fra meg. Ps han så så skjønn ut der han veiva m hendene sine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, så spennende Katta!

Nå virker det jammen som om du er i gang snart:):)

Begynner å føle meg klar jeg også. Skal til legekontroll i dag, men ikke noe UL der:(

Lykke til og masse fødselsstøv til oss begge:)

Stor klem fra Pikenurk

Skrevet

Kjempefint navn forresten!!!

Skrevet

Å så moro da, det er nok ikke lenge før du har han i armene dine nå :)

Denne slimproppen har jeg bestemt meg for er bare oppskryt,at den ikke finnes, aldri sett noe til den jeg med de 2 andre heler :P

Da er du iallefal i trygge hender,hvor skal du føde?

Synes det er litt moro at vi har kaldt guttene våre det samme.

Kos deg med magen videre.

Skrevet

Tusen takk for det jenter, og i like måte. Måtte vi bare gå i fødsel snart.

Ja er veldig fornøyd med at vi fant et navn både min mann og jeg likte, og klinger veldig bra med de andre barnas navn. Artig at vi har valgt det samme ja hehe.

Skal føde i Arendal. håper de har ledige fam.rom der.

Med førstemann kom hele slimproppen m en gang og den var blodig (fødte samme kveld 2 uker før termin) nr 2 ble slimproppen tatt på. Nå kommer det litt og litt med tørt rart slim hehe. Skal grille hos fam idag så håper det setter igang snart, gjerne før helga. Krysser fingre for dere og. Stoor klem.

Skrevet

Kloster Jensen?

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Godt at disse gutte finner ut hvordan de skal ligge til tross for mye tomleplass ;)

Jeg håper at strippingen i dag funker på meg slik at veslegutt kommer i morgen. Er 39+6 i dag :)

Skrevet

Jepp. Kloster Jensen! Stemmer det. Håper strippingen hjalp idag da collagol! Jordmor fikk det jo ikke til, men må jo ha hjulpet allikevel med rotinga der siden slimproppen har gått litt hver dag siden søndag. Ganske mye kom idag. Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...