Zeke Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 Men de er ikke vondt enda, de strammer bare magen, å presser i rompa liksom (sorry) Er dette tegn tru eller bare kroppen som tuller??? Terminen er i morgo, de 2 andre har kommet til terminen så jordmora mente at han ville komme til terminen også, håper håper , håper
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 Lykke til. Har og holdt på noen dager sånn og siden søndag har proppen gått mer og mer. Du kan jo se innlegget mitt om ul i dag. Klem
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 Tror nok kanskje du er i gang ja!! Sånn startet det forrige gang med meg, derfor trodde jeg det ikke var i gang før jeg var på føden(pga vannavgang) og det var 2 timer til hun var ute:) Da begynnte smertene... Lykke til!!!!
Zeke Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2010 Har svart deg der klem til deg også, ha en fin dag, blir spennende å se hvem av de som kommer først he he he
Zeke Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2010 Det har roa seg ned litt, men de er der bare litt svakere. Men presset i rompa er der , kanskje jeg skal legge meg å sove litt, lade opp litt Takk skal du ha, ha en fin dag Pikenurk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå