RockaMamma Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 Jeg har termin i morgen. På fredag begynte jeg å få endel maserier og kynnere. Men når jeg la meg gikk det sakte over, og merket ikke stort før lørdag ettermiddag igjen. Det her fortsatte egentlig til i forigårs. I går kjente jeg noen tak som overgikk det jeg hadde kjent til da, men det dabbet av til sengetid rundt 23.00 Følte en merkelig murring nede i magen, rett og slett menssmerter, og det ble umulig å sove. Tok meg en tur på toalettet, og det var det plutselig brunt, tykt slim. Etter dette kjente jeg noen tak igjen, og stod opp for å kjenne etter litt. Fikk sove noen timer i natt heldigvis, og håper på å klemme inn mest mulig søvn innimellom nå også. Nå er det flere tak, men ikke akkurat regelmessig. Varer i opptil 40 sekunder om gangen. Merkelig å sitte å vente og håpe på smerter! Men jeg vil virkelig i gang. Hadde vel egentlig vært mest typisk om det ga seg i kveld men
M@msen Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 Ååååå så heldig du er:) Vi krysser fingerer og tær og håper at det ikke stopper opp nå Masse lykke til:)
RockaMamma Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2010 Tusen takk Merker jeg skulle ønske at det fantes en fasit på det her altså. Er så nysgjerrig på veslejenta nå atte!
Mamman til kasper og Elise Skrevet 6. juli 2010 #4 Skrevet 6. juli 2010 Lykke til...) Jeg hadde termin igår og har hatt det sånn som deg i 1 uke nå og er dritt lei:/ Så håper det skjer noe med oss begge to snart..hihi:O)
RockaMamma Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2010 Da får vi krysse fingrene for oss begge to Jeg ga magen et strengt blikk og en klar formaning om at det rett og slett er folkeskikk å introdusere seg etter en stund. Hun har leid plass hos meg i 40 uker, og jeg synes vitterlig det er på høy tid å møtes!
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 6. juli 2010 #6 Skrevet 6. juli 2010 Sååååå spennende!! LYKKE TIL! (ps. du har så kult nick)
RockaMamma Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2010 Da har jeg vært inne til sjekk på sykehuset. Bare en og en halv cm åpning, men det er definitivt noe på gang. Nå skal jeg bare slappe av hjemme å se hvor fort eller sakte ting går. Lykke til alle dere andre som venter!
RockaMamma Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #10 Skrevet 14. juli 2010 Jeg hadde helt rett! Onsdag 07.07.10 klokken 22.13 ble veslejenta mi født! 3430g og 49cm lang. Selfølgelig den vakreste bylten i hele verden. Kommer med fødselshistorien senere
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 15. juli 2010 #11 Skrevet 15. juli 2010 Åh, heldiggris. Gratulerer så masse!
Melkerullen Skrevet 15. juli 2010 #12 Skrevet 15. juli 2010 Åååå, gratulerer så masse! Blir rørt når jeg leser om dere som har fått babyene deres og så kjekt at dere deler historien med oss som fremdeles venter!!! Kose dere masse sammen!!!
EleResa Skrevet 15. juli 2010 #13 Skrevet 15. juli 2010 Gratulerer så mye med jenta, og lykke til fremover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå