Zeke Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 Startet fødslen likt? Jordmorene har måte tatt vannet begge gangene , hvor stor sansynlighet er det da at vannet vil gå denne gangen. Hadde liksom vært så greit hvis vannet hadde godt, da veit man at man er i gang liksom.
M@msen Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 Jeg har født 2 ganger før, og vannet har blitt tatt begge gangene, legen min mente at da var det mest sansynelig at det ikke gikk denne gangen heller... Den som lever får se... Ellers så startet fødslene ganske likt...med murring i magen og ryggen som tok seg opp ut over dagen/natta... 2 fødselen tok kortere tid enn 1, så vi satser på at han her bruker ennå litt kortere tid:) 13 timer på 1 mann,(på sykehuset i fødsel), nr 2 6 timer på sykehuset i fødsel...
Seriøst Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 Jeg har født to ganger, og ingen av gangene har det startet med at vannet har gått. Det har ikke gått før rett før pressriene egentlig, første gangen måtte de hjelpe til også
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 6. juli 2010 #4 Skrevet 6. juli 2010 Jeg har født 2 ganger... Jeg har våknet av rier begge gangene... første gang på morgenen, og 2 gang på natta... De tok vannet til første, godt stykke ut i fødselen og brukte ca 7.5 t i aktiv fødsel,brukte 20 min på å presse, jente på 3860gr og 50 cm og med 2 mann gikk vannet ikke så lenge før pressriene startet, brukte 5 timer på han i aktiv fødsel, 10 min med pressrier en klomp på 4550gr og 53 cm! Å nå håper jeg at jeg får en fødsel som er lik disse 2 ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå