Carina har to små gull Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 Noen som kan se det??? Foreløbig har jeg ingen....kun et englebarn...
solrose1 Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 hei.. tror du får tvillinger først gutt + jente så en gutt ett par år etter..ser graviditet på deg til vinteren..nærmere bestemt nov-desember... lykke til..klem
solrose1 Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 hei.. har sett litt nærmere på deg.. ser du får to barn..gutt og jente..gutten kommer først..jenta like etter..du får to tette.. noe som godt kan være tvillinger..litt vanskelig å se... du blir gravid høst/vinter...oktober -november... får opp et barn til men tror det er noen år til...tror det blir gutt...får ikke så mye opp om barn tre.. kos dere og slapp av..få bort det vonde du tenker på... klem,solrose1
Carina har to små gull Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2010 Tusen takk for at du tok deg tid Ja jeg føler akupunkturen hare hjulpet meg kjempe masse, jeg tenker ikke så veldig mye lenger. Kroppen har nok ikke godt av å fokuserer så veldig så veldig mye på det.
Carina har to små gull Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2010 Flerer som vil prøve seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå