Gå til innhold

Et lite forsiktig og jublende HURRA :-)!

Anbefalte innlegg

Vi har strevd i over 4 år, og ble gravid på både 1. og 2. IVF forsøk i fjor, men det endte ikke bra det heller. Jeg blir tydeligvis veldig lett gravid ved hjelp av IVF, men så er det trylleformelen for at eggene skal trives og vokse seg til babyer som ser ut til å mangle...

Jeg fikk positiv test i dag (på testdag) etter mitt 3.ivf forsøk med innsett av 2 fine egg, og nå krysser jeg alt jeg har for at ikke det ender med MA/SA som det har gjort så mange ganger før :-/.... Har fått time til UL 26/7 og kommer nok til å fly ofte på wc for å sjekke at utfloden ikke er brun innen den tid...

Jeg går på Klexane og Cyclogest; noen som anbefaler mer/annet i håp om at spiren holder seg bedre fast? Jeg gikk på Prednisolon og tok 2 sprøyter med Pregnyl (5000 IE) i rugeperioden.

Takknemlig og ydmyk hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142060723-et-lite-forsiktig-og-jublende-hurra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om jeg kunne samlet all lykke i verden i dag og gitt den til deg, så hadde du fått den. Håper virkelig at spiren/e sitter som de skal og at du bare kan glede deg fremover. Ta vare på deg selv fremover og ikke la deg utsette for stress.

Mange rugeklemmer fra meg:-))

Gratulerer såååååååå mye <3 Nå må du slappe av, ikke stresse.. Selv går jeg på crinone, albyl E og fragmin. Tar også alt av vitaminer, lifeline gravid og b-total.. Spis sunt, dette bare MÅ gå din vei.. Selv er jo også veldig nervøs, men når jeg så det lille hjertet på fredag roet jeg meg ned.. Skal på sykehuset i morgen, så er jo litt spent på det også.. KLEM til deg <3

Gratulerer så mye!!

Jeg har også hatt 3 innsettinger og blitt gravid hver gang. Første gang var det riktignok kjemisk, andre gang SA.

Nå tredje gangen er jeg Foreløpig kun kommet til 4+6 og håper det skal vare i 9 måneder. Dette forsøket tar jeg albyl-e, prednisolon , progestan, progynova og estradot plaster. Skal visst i allefall gå på alt dette ut uke 10..(selv om ingenting galt er funnet med meg) Håper bare det hjelper!

får håpe alle gode ting er tre til oss begge :-)

Annonse

Tusen takk for veldig hyggelige gratulasjoner, jenter! Jeg fikk svar på 1. blodprøve og hcg var på nesten 380 15 dager etter egguttak :-). Den gangen jeg mistet tidlig var hcg mye lavere, så nå håper jeg dette er et godt tegn. Jeg får svar neste uke på hvor mye hcg var 17 dager etter egguttak :-).

Lykke til alle andre tapre IVF-prøvere - vi er noen skikkelige tøffinger :-).

Hei,

Har fått bekreftet graviditet etter mitt første IVF-forsøk, men føler meg absolutt ikke gravid (er nettopp begynt på uke 6). Hva er dettte hcg-nivået, og måler de det på sykehuset der IVF har funnet sted? Det gjør de i alle fall ikke på Haukeland.

Og hva er alt det andre dere går på, og hva er det godt for? Har bare gått på Crinone de 15 dagene man skal, og så tar jeg ekstra folat. Har lyst til å gjøre hva det skal være for at dette skal holde, så alle råt mottas med takk!

Er det samtidig noen andre som har fått bekreftet graviditet (fra IVF- sylehuset) og ved graviditetstest fra apoteket og som like vel ikke har følt noen som helst symptomer på graviditet??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...