♥ gammel [p]røver ♥ venter 2! Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 Jippi, nå er jeg kjempeglad for sterk positiv test på testdag i dag og kjempebekymret for nok en MA/SA :-/! Har lyst å spise lim og alt annet som i fantasien kan holde spiren på plass :-)! Går på Cyclogest og Klexane sprøyter og får håpet det holder :-). Lykke til alle andre strevere!
Peispå! Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 HURRRAAAAAAAAAAAAA! Nettopp gratulert deg inne på uke 27:-) Gratulerer så mye:-)
Carina har to små gull Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 Gratulerer så kjempe masse Dette fortjente du!! Masse lykke til i svangerskapet
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 6. juli 2010 #4 Skrevet 6. juli 2010 Har også gratulert deg et annet sted, men gjør det så gjerne igjen:) Bruker jo selv Klexane, men fikk beskjed fra Riksen om også og bruke Albyl-E.......viktig etterhvert og måle Anti-fx-a, slik at de følger med på riktig dose Klexane. Håper virkelig for deg at det går veien denne gangen-klem fra meg:)
♥ gammel [p]røver ♥ venter 2! Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2010 Takk for hyggelige gratulasjoner, jenter! Jeg skal forhåpentligvis NYYYYYYYYYYYTE de neste 8 månedene!!! Ja takk til åreknuter, halsbrann, event. kvalme, hard mage, humørsvingninger, bekkenløsning, kviser og strekkmerker - jeg skal nyte alt så lenge spiren vokser seg stor og kommer ut frisk og fin i midten av mars :-)!
Bringebærmamma 160611 Skrevet 7. juli 2010 #9 Skrevet 7. juli 2010 Gratulere så masse! Dette var gode nyheter, hurra ,-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå