Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Til dere tøffe damer her inne,

jeg har en venninne som etter 5 forsøk endelig er blitt gravid. Det er bare jeg og hennes foreldre som har visst om at de strever. Så selv om det ikke gjelder meg er jeg bare så utrolig jublende glad på hennes vegne. Vi har grått så mange bitre tårer sammen at det da hun ringte med positiv graviditetstest var ubeskrivelig å gråte noen gledestårer sammen. Jeg er så glad at jeg nesten sprekker!!!

Jeg hører jo ikke til her inne, men har brukt disse sidene til å lære meg mye om IVF, frys, hormoner, uthenting, slitet, berg-og-dal-bane-følelser osv. Jeg vil vel med innlegget egentlig takke dere for det dere har lært meg. Det har vært til god hjelp, og gjort meg bedre i stand til å støtte min venninne. Jeg ønsker dere alle lykke til og håper dere alle får oppfyllt ønsket om barn!

Fortsetter under...

For ei utrolig flott venninne du må være. Av eget initiativ lære deg om IVF- og hva alt denne prosessen innebærer.

De aller fleste må gå gjennom forsøk på forsøk på forsøk , med stort sett bare mannen som støtte.

Jeg håper venninnen din ser hvor heldig hun er og vet å sette stor pris på deg! :)

Gratulerer til dere begge får jeg vel nesten si, barnet vil nok spille en stor rolle i ditt liv også :)

Lykke til med det flotte vennskapet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...