Gå til innhold

Da har jeg offisielt gitt opp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin imorgen, og mini viser ingen tegn til å tenke seg ut fra magen min i nærmeste fremtid.

Forrige kom en uke før termin så jeg har liksom "satset" på at det samme skulle skje denne gangen også.

Vonde kynnere og litt nedpress er det eneste jeg merker, men det har jeg gjort i maaaange uker alt, Jeg vil ha vann, slim, kjempevondt, ja, hva som helst tas imot med takk!!!!Hehe:)

Sengevals, trapper, sterk mat og hopping er utprøvd uten hell!

Så nå har jeg offisielt gitt opp, og innsett at mini trives for godt her inne, og at terminen er helt feil, det er 6 juli 2011, og ikke 2010!

Dagens syteinnlegg dette her, er NOE lei nå! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Vrikken!

Føler med deg! Mi første kom 5 dager før termin, og jeg er 3 dager over nå.....var ikke psykisk innstilt på å gå over i det hele tatt....

Har også hatt kynnere i ukes - og ikke månedsvis, hehe, men det har ikke vært veldig vonde.

Men, var på kontroll på sykehuset igår - var moden og hadde 3 cm åpning. Så du kan trøste deg med at de kynnerene har gjort jobben sin, og at du er klar! Slapp mye "billigere" unna med de første cm nå enn ved første fødsel. Da kom jeg inn etter 4 timer med syker rier, og hadde 2 cm....det var nedtur det, hehe!

Blei tøyd av jordmor og tror jammen det har satt fart i sakene. Våkna for nesten en time siden og har hatt regelmessige rier siden da, har ikke tatt tiden enda, men skal gjøre det nå!

Så forhåpentligvis "tar" jeg termindatoen din, men krysser fingrene for at det skjer noe for deg også snart!

Skrevet

Hm, huff da :) Håper du slipper å gå til 2011, hehe :))

Merker det er mye snakk om å få barnet før termin her inne, og det har litt domino-effekt på alle. Kjenner dette "stresset" selv også, og jeg har 29 dager igjen!

Vi må bare slappe av og heller lade opp batteriene, for de blir skikkelig tappa ut når fødselen starter. Og etter fødsel er det ikke bare-bare å lade opp igjen oppi all amming, barselbesøk og vondt her og der.

Ta tiden til hjelp, innen ei uke er vel barnet ute uansett, og får håpe du slipper å vente så lenge. Ofte kopierer vi mødrene om å gå på overtid eller ei, jeg gjorde det også med dattera mi. 5 dager over tiden, men samtidig 1 dag før første termin.. så hvem vet hvilke termin som er rett? Denne gangen har jeg første termin 12 august, og ul-termin er 4 august.. så det blir før den 12 uansett, men tror denne er mer rett enn 4 august..

Men-men, får bare smøre oss med en stor posjon tålmodighet da :)

Lykke til :)

Skrevet

Hei!

Jeg tror de fleste går over tiden med nr 2! Jeg fikk førstefødte 6 dager før termin, andremann 5 dager over termin, nå venter jeg 3.mann og håper at hun har tenkt seg ut før termin som er den 19.juli!

Men som alle sier er 3.mann en liten luring! Jeg vil ha henne ut NÅ, men hun vil bli der inne...

En fødsel kan starte når som helst, kan hende du er på butikken, i fin form og ingen tegn til at du plutselig er i fødsel ved at vannet går!

Lykke til å håper det skjer snart ;)

Skrevet

Idag skal jeg til jordmor, og tror det kommer til å foregå omtrent slik:

-Hei, er formen fin??

-Joda, det er den da.

-skal vi ta blodtrykk, sjekke urin og måle litt da.

-Her var alt fint. Lykke til!

-jo takk, får håpe ungen kommer snart, nå gidder jeg ikke ruge mer.

Ha en fin ferie.hadet!

Også drar jeg hjem og fortsetter å vente til 6 juli 2011 :-D

Skrevet

Det er så mange smarte ting vi kan gjøre for å slite oss fullstendig ut før fødselen. I kveld har jeg tenkt å drikke en bøtte med rødvin, spise rå biff med lakserolje til saus og ha rå sex etterpå. Deretter skal jeg løpe opp og ned trappene, mens jeg masserer mellomkjøttet med olivenolje og spiser bringebærkapsler på harde livet!

Hvis jeg orker etterpå, så tror jeg at jeg tar en runde på trampolina!

Er det noen som vil være med?

Skrevet

hehe :) kan ikke noe annet enn å le av dette innlegget, hehe :) Høres ut som en god porsjon med selv-tortur, med en god posjon smerte etterpå :)

Men jeg kan være med på trampolina jeg, har så nedpress fra før at det vil neppe merkes, hehe:)

Skrevet

Kjempefint! Da tar vi oss en skikkelig torturrunde på trampolina. Jeg serverer shots med lakserolje og bringebærte etterpå.

Skrevet

Deal :) og etterpå hopper vi i køya med hver vår mann og håper på det beste, hehe :) Høres ut som en trivelig sommer :) hehe :))

Skrevet

Neida A.S - slapp det - den lille prinsen min var ute få timer etter jeg skreiv innlegget her - 3 dager over tiden!

Enig i at det ikke er noe å stresse med, de kommer ut når de er ferdige uansett!

Men det er vel spenningen og at man gleder seg så sinnsykt til å møte den lille, pluss at man blir stor og tung, som gjør at man vil ha de ut !

Lykke til i innspurten til deg også - nå skal jeg kose meg med lillebror!

Skrevet

Med nr 2 merket jeg absolutt ingen ting i forkant, men selve "termin-natten" våknet jeg plutselig av svake murringer/rier i ryggen - 3 timer etter var godjenta vår ute:)

Så ting kan enda skje!!!

Lykke til!!!

Skrevet

Neida, intet skjedd!

Det kom en del lyserosa utflod (?) og slim igår, og det var det!

Dette er en ny form for innbilt svangerskap, hvor man til og med ser en baby på ultralyd, men alt foregår bare oppe i hodet mitt!

Tror jeg da.......

Og hvis det muligens, kanskje virkelig skulle være en baby der inne, og terminen 6 juli 2011 er feil, så kommer den ikke før etter 20 juli en eller annen gang.

Det er min hellige overbevisning idag ihvertfall!

:-D

Skrevet

Jeg tror min termin må være minst et år feil. Her skjer det absolutt ingenting. Jeg har prøvd alle kjerringråd og fått vondt overalt av å stresse. I dag leste jeg at det er best å la være å tenke for mye på fødselen, fordi stresshormonene hemmer fødselens start. Tusen takk for den. Nå skal jeg da forsøke å fortrenge at jeg er gravid.

God natt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...