Gå til innhold

(samme som på "flaskemelk") Veldig urolig med HIPP, vente 14 dager

Anbefalte innlegg

Skrevet

før vi prøver noe annet?

har brukt hipp i 5 dager nå, og han er veldig urolig, begynte i forgårs, enda verre i går og verst i dag. bare gråter og gråter. får han til å sove hvis han ligger på fanget vårt, eller brystet. merker at han har veldig vondt i magen.

kan dette gå seg til om en stund? for har hørt at man skal prøve i 14 dager før man eventuelt skifter. eller skal jeg bare skifte med en gang? har jo ikke lyst at lillegutt skal ha det vondt... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min erfaring er at om de reagerer så reagerer de på første flaske. bare jeg gav mine 1 flaske med nan så var de urolige å hylte. de elste ble rolige med collet å minsta roet seg med hipp. som sagt merket jeg det på bare en flaske, sikkert forskjellig fra barn til barn.

Mange har positiv erfaring med hipp, andre har ikke så en må mest bare prøve seg frem i mme jungelen. mitt råd er at du prøver nan ha1. den skal være bedre om de reagerer på melkeproteinet.

Skrevet

Prøv en annen type - Ingen vits i å prøve å venne magen til bebisen til et mme-merke som de må ha mye av fra første stund. Magene til de små er forskjellige, så det er ikke et merke som er best for alle, men et som er best for din bebis:-)

Skrevet

Ikke vent i 2 uker, kjøp heller en annen mme! Tydeligvis så tåler ikke din baby Hippen så godt.

Vi har i "nødstilfeller" brukt NAN til vår og da var det hyling og dårlig søvn...de hadde ikke i butikken den dagen vi var tomme :(

Fant til slutt Hipp neste dag!

Ikke vits i å vente, for reagerer ungen så gjør de det med en gang, bare å prøve et annet merke.

Småfolk sin har jeg hørt at mange har dårlig erfaring med, gulpet lukter veldig spy.

Ellers kan du jo prøve Collett eller NAN f.eks

Skrevet

tusen takk for svar! da bytter jeg i dag. nan har vi prøvd, var den vi begynte med, men han fikk så utrolig hard mage av det.

men har også hørt mye bra om collett, så vi krysser fingrene for at det er den rette for oss.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...