Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiste på ferie med mannen og barna til dk i går morges. Da hadde jenta i magen et sirkus uten like mens vi kjørte til ferga. Men etter det har det vært veldig forsiktig med liv og røre.

Det skal sies at det var fryktelig varmt da vi ankom. Og vi har i grunnen ikke slappet av før nå. Men i natt da jeg skulle sove ble jeg plutselig så dårlig også. Men jeg trodde det var varmen, for med en gang det ble kjøligere på natta så gikk det bedre.

Har liksom forsøkt å "vekke" henne i ettermiddag. Men får liksom ikke noe særlig respons.

Jeg har tenkt at jeg er sikkert bare ekstra nervøs siden jeg er langt hjemmefra, og derfor kjenner ekstra godt etter. For jeg vet jo det at det er ikke alle dager det er like mye liv.

Jeg er forresten 34 uker på vei nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun har det nok fint, min JM anbefaler kalde drikker for å vekke knøttet. og blir du ekstra bekymret så finnes det legevakter i DK også :D skader ikke å ta en tur :D så slapper du bedre av :D

Skrevet

Jeg forsøkte kalde drikker tidligere i dag, men ikke noe skjedde. Det var vel da jeg begynte å bekymre meg for fullt.

Men nå har jeg tatt et skritt jeg ikke pleier, (som heller ikke er anbefalt), jeg putter i meg sjokolade;-) Og det hjelper ser det ut til:-) Nå er det liv igjen. (dog ikke så mye enda, men jeg kjenner det)

Tenkte også det før vi reiste, at det finnes jo legevakter i dk også. Men terskelen for å dra dit er visst høyere nå når jeg er bekymret.

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Heihei :) Jeg er sikker på at den lille prinsessen i magen har det fint:) Har selv vert i samme båt hvor det har vert MAX3 spark på kanskje 5dager å da var jeg og livredd. Men jeg fikk beskjed om å slappe av og drikke mye kaldt vann. plutseligt ble det full fest i magen igjen:) Legen minner meg på at det blir mindre plass inni magen og da blir det trangere for lille nurket inni der og man kjenner kanskje ikke like mye liv.

Kanskje hun bare slapper litt av selv nå som dere er på tur:) hehe..Men skulle du uroe deg altfor mye så finnes det både helsestasjoner og sykehus over there også:)

Lykke til!:)

Skrevet

is er det som funker best hos meg, cola har null effekt.... og det er jo ofte ikke grunn til panikken men den kommer jo uansett den :P men er bedre å stikke en tur for mye på legevakta enn en for lite :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...