vimsa .-) på overtid Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 kor du e??? hvordan går det? fødsel på gang eller no??? tenker på deg. her har lillegutt snudd seg.... nå peker hue nedover :-)
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 Heia, vimsa!! Så fint å bli tenkt på =))) Veldig bra at småen har tatt til vett hos deg=) Ingen fødsel i sikte enda her, men trooor at den i magen har retningssansen i orden enda - selv om det er mye vri og snu og spark både her og der.. Skal på sjekk hos jordmor på fredag.
vimsa .-) på overtid Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2010 lykke til på fredag da :-) får inderlig håpe den lille har skjønt hvilken vei det er lurt å ligge... he he. jeg skal inn på torsdag igjen, for det er visst ganke mye tumleplass for lille-skatt, (pga tidligere svangerskap som har tøyet fært i livmormuskelen sa jm) så han kunne visst fint finne på å turne tilbake. men jeg satser på at han ikke gjør det jeg. har så lyst på vanlig, vaginal, hode-først fødsel... lykke til til deg! ikke lenge igjen til din termin nå da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå