seecret Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Hei Som overskriften sier så lurer jeg på hva dere syntes om dette navnet? Runa Marie Jeg falt liksom for det på en måte. Men så er jeg i tvil samtidig. Jeg syntes det høres pent ut når man sier det. Hva syntes dere?
Tulipan2010 Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Jeg liker ikke Runa! Men du skal ikke bry deg om hva andre mener! Navn er så personlig og det vil alltid være noen som ikke liker det du syntes er fantastisk pent! Så lenge det ikke er et "mobbeoffer-navn" spiller det jo ingen rolle hva andre mener.
seecret Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2010 Ja helt klart, men det er her tvilen min kommer inn i bildet. Jeg har egentlig aldri likt navnet Runa noe spesielt jeg heller, har egentlig aldri møtt noen som heter det. Syntes det på ingen måte er et "stygt" navn, men har tenkt at jeg ikke selv ville kalt datteren min det, men plutselig i dag ble det tilnærmet vakkert for meg. hehe. Sønnen min heter Ravn. Ravn og Runa. Hørtes så fint ut i ørene mine sammen
laroos Skrevet 6. juli 2010 #4 Skrevet 6. juli 2010 Synes Runa er fint! Ravn og Runa passer dessuten godt sammen!
Brillemamma Skrevet 6. juli 2010 #6 Skrevet 6. juli 2010 Jeg liker Runa veldig godt! Og Runa marie var flott! Kunne selv tenke meg å bruke Runa, men synest det blir altfor likt på søsterens navn; Tuva
Eurecaღmed spireღ Skrevet 6. juli 2010 #7 Skrevet 6. juli 2010 Kjempe fint navn, passet utrolig bra til storebror også
babymaby Skrevet 6. juli 2010 #8 Skrevet 6. juli 2010 Jeg vile ha valgt KUN Runa - synes det klinger vakrere og sterkere alene, enn sammen med Marie.
mama&mini Skrevet 6. juli 2010 #9 Skrevet 6. juli 2010 Jeg ville også bare ha brukt Runa alene. Eller gjort om R til L, så det blir Luna Marie, da blir det litt mykere, siden Runa er så sterkt navn og Marie et mykt. Både Runa Og ravn er fine, og ja.. ganske uvanlige, sammen blir det som en figur i en barnebok Runa Ravn
seecret Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #10 Skrevet 6. juli 2010 Tusen takk for svar alle sammen Gøy å lese Grunnen til at jeg vil ha med Marie er fordi det er mitt mellomnavn. Liker at det føres litt videre. Og storebror har mellomnavn på M han også. Vi bruker bare Ravn til daglig. Hvis det skulle blitt Runa Marie, ville vi nok brukt Runa til daglig. Samme som med mitt eget navn. Jeg glemmer av og til at jeg heter Marie selv. hehe. Ja, kanskje det her er begynnelsen på en trioligi om Runa Ravn. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå